Ogłoszenie

Enter your announcement here.

#1 2025-05-29 13:45:34

romer
Użytkownik
Data rejestracji: 2025-02-13
Liczba postów: 62
Windows 10Chrome 136.0

Kawa dla klientów w biurze czy zakup ekspresu ma sens?

Przyjmujemy sporo klientów w biurze – głównie spotkania doradcze. Do tej pory kawa z kuchni w termosie, ale chyba czas coś zmienić. Czy ekspres robi różnicę w takim przypadku?

Offline

#2 2025-05-29 15:22:06

voto
Użytkownik
Data rejestracji: 2025-02-13
Liczba postów: 63
Windows 10Chrome 136.0

Odp: Kawa dla klientów w biurze czy zakup ekspresu ma sens?

Zdecydowanie. U nas, od kiedy mamy lepszy ekspres, klienci inaczej reagują – to może brzmi śmiesznie, ale dobra kawa robi pierwsze wrażenie. Poza tym nie trzeba się z nikim konsultować – sekretarka ogarnia albo klient sam sobie może nalać. My mamy model z https://www.tchibo-coffeeservice.pl/aso … /ekspresy/ – dobrany do małych biur, ale daje radę. Nie trzeba znać się na kawie, wystarczy nacisnąć i gotowe. A jakość naprawdę lepsza niż z kapsułek czy marketowego automatu. Jeśli spotkania z klientami są częste, to warto.

Offline

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB