Strona główna forum
Pozostałe
Rozmowy Kontrolowane

Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Wszystko co nie dotyczy serii 5 i nie koniecznie ma związek z motoryzacją ;)
Czyli tzw. Pogawędki!
Avatar użytkownika
Specter

Posty: 1670
Dołączył(a): 2011-06-26, 20:34
Lokalizacja: Grudziądz

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=30730
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=41159

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Specter » 2019-04-16, 19:25

kepa416 napisał(a):Takie jak masz. Felga ma stożek w oryginale i tak powinno być. Rozumiem że chodzi o śruby którymi przykrecisz koła bo dystanse przelotowe?

Tak jest, przelotowe.
Śruby stożkowe miałem do bananów (Rondell 0021) i zapomniałem teraz sprawdzić przy Stylingach jakie są gniazda.
Obrazek

bonzo320i

Posty: 1475
Dołączył(a): 2009-04-03, 20:29
Lokalizacja: Kołobrzeg

Moje BMW: E39 523i/528i Swap 1997
KAWASAKI ZX9R

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez bonzo320i » 2019-04-16, 20:06

Stożkowe chyba ogólnie idą do alusów, a kuliste do stali. W takim przekonaniu żyłem do tej pory ;)
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Obrazek

kepa416

Posty: 1101
Dołączył(a): 2016-04-05, 04:00
Ostrzeżenia: 1

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=75091&p=970611#

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez kepa416 » 2019-04-16, 21:53

Francja elegancja ma kule, Japan chyba też także trzeba macać w razie czego.

Avatar użytkownika
Thazek

Imię: Łukasz
Posty: 5717
Dołączył(a): 2010-08-07, 22:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Moje BMW: BMW E39 530d Manual 1999r
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=21405

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Thazek » 2019-04-19, 10:44

Panowie szybkie pytanie. Jakiś czas temu wymieniałem z tylu tarcze. No, ale nie zmieniłem okładzin od ręcznego. (Myślałem, że się to dotrze) ale zamiast tego zauważyłem, że hamulec ręczny sam się popuszcza. Póki co wyregulowaniem to tak, że mało co obciera, ale jak tylko zaciągnę ręczny, to hałas niemiłosierny. I teraz moje pytanie. Co kupić prócz całego zestawu szczęk i zestawu naprawczego? Jakieś rozpieraki? Bo nie chcę w ciemno kupować wszystkiego. Chcę żeby nie popuszczał się sam i aby już nie tarło w środku. pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2311
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e39 ///m57d30 T
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-04-19, 10:46

Thazek napisał(a):Panowie szybkie pytanie. Jakiś czas temu wymieniałem z tylu tarcze. No, ale nie zmieniłem okładzin od ręcznego. (Myślałem, że się to dotrze) ale zamiast tego zauważyłem, że hamulec ręczny sam się popuszcza. Póki co wyregulowaniem to tak, że mało co obciera, ale jak tylko zaciągnę ręczny, to hałas niemiłosierny. I teraz moje pytanie. Co kupić prócz całego zestawu szczęk i zestawu naprawczego? Jakieś rozpieraki? Bo nie chcę w ciemno kupować wszystkiego. Chcę żeby nie popuszczał się sam i aby już nie tarło w środku. pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rozpierak mozesz kupic, ale pytanie w jakim stanie jest Twoj ;) z reguly pomaga czyszczenie wszystkiego :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

Avatar użytkownika
Thazek

Imię: Łukasz
Posty: 5717
Dołączył(a): 2010-08-07, 22:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Moje BMW: BMW E39 530d Manual 1999r
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=21405

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Thazek » 2019-04-19, 11:39

No a nie jest to np wina linki w pancerzu? Że np nie odbija? Bo kurde akurat nie wiem jak to działa i jaka jest tego konstrukcja... chcę to zrobić i mieć spokój, ale za to nie chcę znowu ładować kasy w coś, czego nie muszę wymieniać. Czy po prostu zrobić całe hamulce z okładzinami, całym zestawem naprawczym? Czy od razu robić wszystkie linki też?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2311
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e39 ///m57d30 T
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-04-19, 11:48

Thazek
jak masz warunki to na pewno zawsze to na plus :) w swojej ostatnio regulowałem i pomimo ze linka jeszcze oem to wydaje sie być wszystko w porządku ;)
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

Avatar użytkownika
rexman

Imię: Marek
Posty: 1335
Dołączył(a): 2007-08-20, 22:38
Lokalizacja: IRL

Moje BMW: BMW 120d 05' black saphire metallic oraz
BMW E31 840CI 99' aegean blue metallic
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=34010
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=35838

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez rexman » 2019-04-19, 19:16

Jeśli po regulacji raz zaciągniesz ręczny i już po Twojej regulacji, to przyjrzyj się regulatorom. Może już gwint na nich "poleciał".
Zostań dawcą szpiku kostnego: dkms.pl

Galeria mojej obecnej pszczółki
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?t=34010

Galeria bmw 840 ci sport
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=35838

Avatar użytkownika
Thazek

Imię: Łukasz
Posty: 5717
Dołączył(a): 2010-08-07, 22:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Moje BMW: BMW E39 530d Manual 1999r
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=21405

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Thazek » 2019-04-19, 23:14

Bo chodzi o to, że dziś podpuściłam na regulatorze. Zaciągam ręczny i znowu to samo. Nie wraca, nie idzie ruszyć tarczo bębnem.
@Rexman a o jaki dokładnie regulator Ci chodzi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Avatar użytkownika
rexman

Imię: Marek
Posty: 1335
Dołączył(a): 2007-08-20, 22:38
Lokalizacja: IRL

Moje BMW: BMW 120d 05' black saphire metallic oraz
BMW E31 840CI 99' aegean blue metallic
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=34010
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=35838

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez rexman » 2019-04-20, 00:09

Rozpierak zdaje się jest na dole przy lince. A regulator niemal na górze, tak?
Ale z Twoich postów wynika, że lince coś dolega. Bez ponownej rozbiórki pewnie się nie obędzie.
Już bez szczęk (tzw. na sucho) sprawdzisz czy po opuszczeniu dźwigni linka się cofnie, czy nie.
Zakładając że się nie cofnie, sam ocenisz czy da coś jeszcze wymycie i posmarowanie jej.
Zajrzyj tam raz jeszcze. Może nie jest źle. :)
Zostań dawcą szpiku kostnego: dkms.pl

Galeria mojej obecnej pszczółki
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?t=34010

Galeria bmw 840 ci sport
http://www.bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=35838

Avatar użytkownika
atom1

Imię: Karol
Posty: 2974
Dołączył(a): 2013-06-15, 21:59
Lokalizacja: Podlasie

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E34 520 T

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez atom1 » 2019-04-20, 20:45

linke bardzo rzadko sie wymienia w tym aucie, mozesz zajrzec od spodu czy nie jest [przetarta w miejscu gdzie jest dyfer (e39 bo nie wiem o jaki model chodzi) na takich drutach jest podwieszona i tam sie rozwala, raczej stoi mechanizm ktory ciaga linka i nie wraca kup same szczeki :-) reszte uratujesz
" turbo dziura została stworzona by dać szanse V8 "
Kocham amerykańskie wozy https://youtu.be/GKJfU4Fnj-g :DD

Poprzednia strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości