Strona główna forum
Forum
Elektryka, Elektronika, Audio & Video

[e39] co to za kody?

Elektryka w waszych piątkach czyli wszystko co dotyczy sprzętu grającego, alarmów, nawigacji, TV w samochodzie itp.
kamys79

Posty: 6
Dołączył(a): 2010-02-09, 21:20
Lokalizacja: colchester

[e39] co to za kody?

Postprzez kamys79 » 2010-02-09, 21:44

witam.mam pytanko.po podlaczeniu do kompa wykryto kody
00123
00125
czy ktos wie co one oznaczaja?
dzieki!!!
Ostatnio edytowano 2010-02-13, 00:08 przez kamys79, łącznie edytowano 1 raz

Cobretti

Posty: 1942
Dołączył(a): 2008-04-25, 13:31
Lokalizacja: Swinemünde

Postprzez Cobretti » 2010-02-09, 21:48

00123
00125

O ile dobrze pamiętam to coś zapłonem cylindra 3 i cylindra 6.
Najprawdopodobniej coś ze świecami albo cewkami (cewką)


Dziwne że ktoś kto Cie podlączał pod kompa Ci nie wytłumaczył.

kamys79

Posty: 6
Dołączył(a): 2010-02-09, 21:20
Lokalizacja: colchester

Postprzez kamys79 » 2010-02-09, 23:05

dzieki.po podlaczeniu mialem jeszcze dwa inne bledy:missfire cylinder 5&6 wymienilem swiece ale bylo tak samo,wiec zamienilem cewki zeby sprawdzic czy pokaze bledy na innych cylindrach ale zniklo i zostaly te dwa kody.ale nadal mam ten sam problem z silnikiem czyli szarpie troche na niskich obrotach (1,2,3 bieg do 2000 obr/min)wiec podlacze go jeszcze raz w weekend i zobacze co pokaze,mysle ze to cewki,chyba ze ktos mi podpowie co to moze byc :?: :?:

pawel-hnidziuk

Posty: 22
Dołączył(a): 2009-11-19, 19:12
Lokalizacja: grudziadz

Postprzez pawel-hnidziuk » 2010-02-12, 23:50

hi--
ja mam bledy w DME

227
163

co mam sprawdzic??

dzieki za sugestie :drunk:
trzymajmy sie w kupie , kupy nikt nie ruszy.

Avatar użytkownika
Marcin e30

Posty: 1707
Dołączył(a): 2009-04-12, 23:55
Lokalizacja: Łowicz

Moje BMW: e39 525td
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=23105

Postprzez Marcin e30 » 2010-02-13, 00:06

227 Mixture Deviation: Bank 1
Cylinder 1-3


163 Lateral acceleration sensor


takie coś znalazłem w googlach, więc głowy nie daję

pawel-hnidziuk

Posty: 22
Dołączył(a): 2009-11-19, 19:12
Lokalizacja: grudziadz

Postprzez pawel-hnidziuk » 2010-02-13, 09:33

227 cos z mieszankä
a 163 to czujnik przyspieszenia bocznego...
tak super ..ale co mam patrzec im live??
co rozkrecac czy wymienic??
:?
trzymajmy sie w kupie , kupy nikt nie ruszy.

Avatar użytkownika
Marcin e30

Posty: 1707
Dołączył(a): 2009-04-12, 23:55
Lokalizacja: Łowicz

Moje BMW: e39 525td
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=23105

Postprzez Marcin e30 » 2010-02-13, 17:37

tego nie wiem, szukaj w googlach po angielsku - ja tylko tak swoje błędu rozkodowałem

pawel-hnidziuk

Posty: 22
Dołączył(a): 2009-11-19, 19:12
Lokalizacja: grudziadz

Postprzez pawel-hnidziuk » 2010-02-13, 22:52

:drunk: super dzieki
ja tlumaczylem z angielskiego to 227 to moze byc to lambda przed katem (bank1)
a 163 to czujnik walka lub walu...
dzis bylem w bmw servis,,i tak mi wstepnie fachmann nawinol..
zob w poniedzialek :bmw:
trzymajmy sie w kupie , kupy nikt nie ruszy.

radek230

Posty: 5
Dołączył(a): 2010-01-27, 19:39
Lokalizacja: Konin

Postprzez radek230 » 2010-03-06, 16:45

i co kolego kamys79 z tym Twoim problemem?? u mnie jest wlasnie to samo...

kamys79

Posty: 6
Dołączył(a): 2010-02-09, 21:20
Lokalizacja: colchester

Postprzez kamys79 » 2010-03-14, 19:03

zamienilem cewki na inne cylinry i pokazalo mi blad na innych ,czyli wynika z tego ze to cewki,bede wymienial za tydzien to dam ci znac czy pomoglo

radek230

Posty: 5
Dołączył(a): 2010-01-27, 19:39
Lokalizacja: Konin

Postprzez radek230 » 2010-03-16, 14:45

bylem na sprawdzeniu na kommputerze no i na poczatku pokazalo ze plad zaplonu na pierwszym cylindrze, zamienilem cewki i ciagle pokazuje ze na pierwszym blad... u mnie chyba raczej nie bedzie to ale napisz czy u ciebie pomoglo

pawel-hnidziuk

Posty: 22
Dołączył(a): 2009-11-19, 19:12
Lokalizacja: grudziadz

Postprzez pawel-hnidziuk » 2010-03-16, 20:54

u mnie wyszlo szydlo z wora---
lalem za slabe paliwo...
wczesniej mialem betki 325i ale e-30 ... i to bylo ok
u mnie wyszlo bläd na obd kod p0174 za uboga mieszanka...
sprawdzalem szczelnosc na lewe powietrze psikajäc bremsreininger naokolo silnika na wlaczonym ...ale ani nie zafalowal..
wymienie swiece i filtr paliwa ..bo to pomaga podobno (lepsze spalanie i mniej pali)
pozdr
trzymajmy sie w kupie , kupy nikt nie ruszy.

Avatar użytkownika
konrad1654

Posty: 2232
Dołączył(a): 2010-01-19, 13:23
Lokalizacja: Częstochowa

Moje BMW: było e30,e38,e38 jest x5 3.0d i x5 3.0i

Postprzez konrad1654 » 2010-04-02, 18:11

witam nie chce zakładać nowego tematu...otóż posiadam e38 ale mniej więcej to samo co e39 ;) z czytałem błędy z kompa i prosił bym kogoś o przetłumaczenie co oznaczają i co z nimi zrobić:)

moduł DME/DDE
0480 elektro ventialtor
3505 glow system
0500 vehicle speed sensor signal faulty

Airbag
2 failure warning lamp
1 internal control unit fault

AIRCO
1 temperature control wheel , right

moduł LCM/CCM
40 thermical oil level sensor

Avatar użytkownika
sebek2407

Imię: Sebek
Posty: 330
Dołączył(a): 2008-11-04, 16:23
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Moje BMW: E39 530D

Postprzez sebek2407 » 2010-04-08, 12:12

konrad1654 napisał(a):witam nie chce zakładać nowego tematu...otóż posiadam e38 ale mniej więcej to samo co e39 ;) z czytałem błędy z kompa i prosił bym kogoś o przetłumaczenie co oznaczają i co z nimi zrobić:)

moduł DME/DDE
0480 elektro ventialtor
3505 glow system
0500 vehicle speed sensor signal faulty

Airbag
2 failure warning lamp
1 internal control unit fault

AIRCO
1 temperature control wheel , right

moduł LCM/CCM
40 thermical oil level sensor


0480 elektro ventialtor - błąd elektrycznego wentylatora na klimie (prawdopodobnie 3 pin wentylator )

3505 glow system - system podgrzewania świec żarowych (w tej chwili wcale nie grzeją) błąd ma 2 stany i pojawia się kiedy albo uszkodzony jest przekaźnik od świec żarowych lub gdy wszystkie 6 świec jest przepalone

działanie przekaźnika można sprawdzić z poziomu pc inpą w opcjach active w dde
stan świeć można zmierzyć omomierzem we wtyce przekaźnika bez konieczności zdejmowania kolektora (przekaźnik znajduję się tam gdzie ecu dde)

Airbag
2 failure warning lamp - bład lampki kontrolnej air bag-a
1 internal control unit fault - ten błąd niestety mówi o wewnętrznym uszkodzeniu modułu (pamięć eeprom)

czy błędy z poduch dają się kasować?

AIRCO
1 temperature control wheel , right - tu na celownik trzeba wziąć prawą stronę regulacji temperatury

40 thermical oil level sensor - chodzi o czujnik temperatury i poziomu oleju w misce olejowej



na podstawie tych błędów można powiedzieć tylko tyle (diagnoza chyba carsoftem była robiona)

aby dokładniej przyjrzeć się poszczególnym elementom trzeba by podpiąć auto pod inpę a jeszcze lepiej disem go zrobić [/quote]
Diagnostyka DIS, INPA, Kodowanie NCS, Retrofit, Elektronika, Elektromechanika, Mechanika

Avatar użytkownika
konrad1654

Posty: 2232
Dołączył(a): 2010-01-19, 13:23
Lokalizacja: Częstochowa

Moje BMW: było e30,e38,e38 jest x5 3.0d i x5 3.0i

Postprzez konrad1654 » 2010-04-08, 17:35

co do bledow to wentylator rzeczywiście nie chodzi(szukałem kostki zeby sprawdzić czy 4 czy 3 piny otworzyłem maskę i po stronie pasażera kolo zderzaka jest kostka idą 3 kable dwa gube i jeden kolorowy cienki..chyba to?) ,a świece żarowe... auto odpala na dotyk nawet zima odpalało ok, wyskakiwał komunikat ze podgrzewa jak było zimno pyk i palił..jak sprawdzałem nipa (narazie sie ucze obslugi inpy )świece to pokazywało 3 błędy i wydawało mi sie ze 3 świece sa spalone.....a błędy poduch nie da sie skasować kasowałem, ale wyskakuje(żadna kontrolka sie nie pali)

oto co pokazala inpa

Obrazek

Obrazek

i moje pytanie czy da sie odblokować webasto inpa bo na tabliczce pisze Z/C i moje pytanie w jakie opcje muszę wchodzić zeby odblokować?

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników