Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[Exx] spadek cisnienia gazu-co moze byc przyczyna?

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
Avatar użytkownika
Lukasz525

Posty: 459
Dołączył(a): 2009-02-09, 21:02
Lokalizacja: TSA

Moje BMW: e34 525i
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=12981&start=570

[Exx] spadek cisnienia gazu-co moze byc przyczyna?

Postprzez Lukasz525 » 2011-02-14, 22:23

Witam.Mam taki problem z gazem ze spada mi cisnienie.na postoju na wolnych obrotach jest ustawione na 1,30 jak raptownie dodam gazu spada do 0,7.co moze byc przyczyna?wtryski mam po regeneracji w reduktorze tez zmienilem membrane i wszystkie gumki na nowe-troche sie poprawiło bo spadało wczesniej do 0,5.rozwiercilismy tez otwory w tej srubie co jest w reduktorze ale nic to nie dało.gazownik chce teraz zakładac drugi taki sam reduktor zeby jeden zasilal tylko 3 wtryski.koszty byly by niewielkie bo ma taki reduktor i mialbym go od niego za grosze.ale moze nie ma sensu tak kombinowac,dlatego pytam co moze byc jeszcze przyczyna?układ szczelny,sprawdzony testerem.instalacja diego g3 wtryski valtek reduktor silver,miedz 0.6,filtry wymienione.silnik m50b25
чёрный бумер

Kupię prawa rolete szyby bocznej - trójkąt

Avatar użytkownika
Gierap

Posty: 452
Dołączył(a): 2010-11-04, 17:22
Lokalizacja: Radom

Moje BMW: było:
-e28 524td
-e34 535i
poszukiwanie:
-e39 540i
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=17382

Re: spadek cisnienia gazu-co moze byc przyczyna?

Postprzez Gierap » 2011-02-14, 22:59

Lukasz525 napisał(a):Witam.Mam taki problem z gazem ze spada mi cisnienie.na postoju na wolnych obrotach jest ustawione na 1,30 jak raptownie dodam gazu spada do 0,7.co moze byc przyczyna?wtryski mam po regeneracji w reduktorze tez zmienilem membrane i wszystkie gumki na nowe-troche sie poprawiło bo spadało wczesniej do 0,5.rozwiercilismy tez otwory w tej srubie co jest w reduktorze ale nic to nie dało.gazownik chce teraz zakładac drugi taki sam reduktor zeby jeden zasilal tylko 3 wtryski.koszty byly by niewielkie bo ma taki reduktor i mialbym go od niego za grosze.ale moze nie ma sensu tak kombinowac,dlatego pytam co moze byc jeszcze przyczyna?układ szczelny,sprawdzony testerem.instalacja diego g3 wtryski valtek reduktor silver,miedz 0.6,filtry wymienione.silnik m50b25


I masz odpowiedź na spadki ciśnienia, silver to nieco za mało dla m50b25, przy m50b20 przy pełnym bucie spada ciśnienie z 1 na 0.79, dla b25 spadek może być tylko większy.

Avatar użytkownika
Krasek

Imię: Andrzej
Posty: 1855
Dołączył(a): 2009-01-18, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Moje BMW: E39 530d Touring 99r
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Postprzez Krasek » 2011-02-14, 23:49

raz ze może za słabo silver przerobiony, a 2 miedz za słaba.

pozdr.
Obrazek

Avatar użytkownika
grissley

Posty: 3541
Dołączył(a): 2008-08-23, 16:57
Lokalizacja: PL

Ostrzeżenia: 1

Postprzez grissley » 2011-02-15, 09:50

Albo przeróbka silvera, albo wymiana na golda (ale wtedy ustaw przeskok na Pb po spadku temperatury poniżej jakiejś tam sensownej wartości, bo Gold słabo grzeje), albo dołożenie drugiego silvera.
Miedź cienka, ale w tym silniku może jeszcze ujdzie (?).
moje 530i ...........................

Sprzedam 2 manualne fotele do polifta e39, "za grosze" :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Avatar użytkownika
Lukasz525

Posty: 459
Dołączył(a): 2009-02-09, 21:02
Lokalizacja: TSA

Moje BMW: e34 525i
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=12981&start=570

Postprzez Lukasz525 » 2011-02-15, 12:50

Przeróbka silvera czyli?
чёрный бумер

Kupię prawa rolete szyby bocznej - trójkąt

Avatar użytkownika
grissley

Posty: 3541
Dołączył(a): 2008-08-23, 16:57
Lokalizacja: PL

Ostrzeżenia: 1

Postprzez grissley » 2011-02-15, 16:18

Lukasz525 napisał(a):Przeróbka silvera czyli?


np tak:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=459 ... ofal%F3wki
moje 530i ...........................

Sprzedam 2 manualne fotele do polifta e39, "za grosze" :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Gość

Postprzez Gość » 2011-02-15, 16:46

mialem silver przy m52b28 i na postoju przy butowaniu byly minimalne spadki cisnienia
dopiero przy jezdzie bylo widac ze reduktor nie domaga. Tak wiec stawiam bardziej na miedz a potem pobawic sie w tuning silvera

Avatar użytkownika
grissley

Posty: 3541
Dołączył(a): 2008-08-23, 16:57
Lokalizacja: PL

Ostrzeżenia: 1

Postprzez grissley » 2011-02-15, 22:57

Mi w M54B30 (miedź 8 ) klękał o 0.8, ale jakoś nie przyszło mi do głowy, żeby to sprawdzać na postoju ;)
moje 530i ...........................

Sprzedam 2 manualne fotele do polifta e39, "za grosze" :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników