Strona główna forum
Pozostałe
Rozmowy Kontrolowane

Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Wszystko co nie dotyczy serii 5 i nie koniecznie ma związek z motoryzacją ;)
Czyli tzw. Pogawędki!
Avatar użytkownika
szachmat

Posty: 837
Dołączył(a): 2011-06-23, 10:33
Lokalizacja: Olszyna

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez szachmat » 2019-02-03, 17:19

szachmat napisał(a):Czy ktoś orientuje się w jaki sposób jest liczone średnie spalanie na komputerze? Na podstawie jakich danych to oblicza?
Konkretnie E66 z silnikiem N62B48.
dwukrotnie trasa kilkadziesiąt km, głównie autostrada, spalanie z kompa 6.8, a później 7.2l, wg dystrybutora ok 20l+
I to z dystrybutora jest ok, bo prędkość 150-250 cały czas.

Poza tym jest trochę cyrków z tym autem i zastanawiam się czy to nie jest w jakiś sposób powiązane.


Może ktoś jednak coś wie? :)

burdon

Imię: Krzysiek
Posty: 1015
Dołączył(a): 2014-02-19, 20:15
Lokalizacja: SJ

Moje BMW: jest: BMW 535iA Calypso
jest: BMW 320d T
było: Seat Arosa
było: BMW 523i Imola
było: Suzuki Swift
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez burdon » 2019-02-06, 14:59

Mam dziś pecha. Na domiar złego jeszcze pękła mi zewnętrzna klamka drzwi kierowcy i nie da się otworzyć z zewnątrz drzwi.
Czy jeżeli był kupił klamkę od anglika, to tą ruchomą część da się przełożyć do tej nieruchomej?
Oddam w dobre ręce swoje 535iA e39. Pełna historia z Bimmer Check, serwis ASO do 2013r, ciut ponad 200tys. km.

"Pour que le diable triomphe, il suffit que les bons ne fassent rien."
Edmund Burke

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2710
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e60 ///M57TU
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=76402

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-02-06, 15:03

burdon napisał(a):Mam dziś pecha. Na domiar złego jeszcze pękła mi zewnętrzna klamka drzwi kierowcy i nie da się otworzyć z zewnątrz drzwi.
Czy jeżeli był kupił klamkę od anglika, to tą ruchomą część da się przełożyć do tej nieruchomej?
Mialem pod reka angola w kolorze i zaslonilem zamek... ;p dzialac dziala.. :) nie wiem czy w angolu nie bedziesz mial zaznaczonego miejsc do przewiercenia otworu na zamek..

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

burdon

Imię: Krzysiek
Posty: 1015
Dołączył(a): 2014-02-19, 20:15
Lokalizacja: SJ

Moje BMW: jest: BMW 535iA Calypso
jest: BMW 320d T
było: Seat Arosa
było: BMW 523i Imola
było: Suzuki Swift
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez burdon » 2019-02-06, 15:08

No właśnie jest w kolorze z anglika. Mi pękła część ruchoma klamki i jeżeli by była taka możliwość to przełożyłbym ruchomą z anglika do nieruchomej mojej ori. Wolę mieć zamek.
Tak w ogóle ciężko wymienić klamkę? Na pewno trzeba zdjąć boczek, co dalej jeśli mógłby ktoś po krótce opisać wymianę.
Z góry dziękuję.
Oddam w dobre ręce swoje 535iA e39. Pełna historia z Bimmer Check, serwis ASO do 2013r, ciut ponad 200tys. km.

"Pour que le diable triomphe, il suffit que les bons ne fassent rien."
Edmund Burke

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2710
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e60 ///M57TU
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=76402

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-02-06, 15:16

Z boku masz taka zaslepke- fasolke wyjmujesz ja, wkladasz plaski srubokret, przesuwasz zabezpieczenie w strone kierownicy.

Pociagasz klamke do gory, wkladasz nowa, i przesuwasz spowrotem zapadke ;) proste, ale jak zapadka przyrdzewiala, troche trzeba sie pobawic :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

burdon

Imię: Krzysiek
Posty: 1015
Dołączył(a): 2014-02-19, 20:15
Lokalizacja: SJ

Moje BMW: jest: BMW 535iA Calypso
jest: BMW 320d T
było: Seat Arosa
było: BMW 523i Imola
było: Suzuki Swift
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez burdon » 2019-02-06, 15:18

Harnaś napisał(a):Z boku masz taka zaslepke- fasolke wyjmujesz ja, wkladasz plaski srubokret, przesuwasz zabezpieczenie w strone kierownicy.

Pociagasz klamke do gory, wkladasz nowa, i przesuwasz spowrotem zapadke ;) proste, ale jak zapadka przyrdzewiala, troche trzeba sie pobawic :)

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Dzięki. Teraz tylko zamówić, najlepiej kolor. Jak nie, to będzie trzeba jeszcze polakierować.
Oddam w dobre ręce swoje 535iA e39. Pełna historia z Bimmer Check, serwis ASO do 2013r, ciut ponad 200tys. km.

"Pour que le diable triomphe, il suffit que les bons ne fassent rien."
Edmund Burke

Abdul

Imię: Michał
Posty: 472
Dołączył(a): 2016-10-24, 07:37
Lokalizacja: Kraków

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E39 530iA Touring '00 Batmobil
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=72505

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Abdul » 2019-02-07, 09:23

Jest ktoś na forum kto docina rzeczy na CNC? Chodzi mi o zrobienie elemetu do motocykla :)
Jest: Merc, Mazda, Audi i Yamaha
Przybyło: BMW :) :) :)
Obrazek

Avatar użytkownika
Andree34

Imię: Adam
Posty: 1074
Dołączył(a): 2010-01-29, 20:08
Lokalizacja: PP

Moje BMW: E39 ///M '02 Touring
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=65010

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Andree34 » 2019-02-12, 09:32

E39 touring z takim zestawieniem
S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.
Felgi ori S66 wszystkie 8J, opona zima 225/55/17, lato 225/45/17. Dystans 4x20mm podejdzie?
Tipo 1.6 16V --> e34 m20b25 --> e34 m50b25 --> e39 m62b44 --> C-Max 1.6 TDCi --> e39 m57d25 --> e38 m62b35

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2710
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e60 ///M57TU
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=76402

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-02-12, 09:36

8cm na kolo troche duzo ;p

A serio tyl moze chyba przycierac...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

Avatar użytkownika
jarma4

Imię: jarma
Posty: 122
Dołączył(a): 2013-11-16, 16:10
Moje BMW: bmw e39 530da 03r

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez jarma4 » 2019-02-24, 22:18

Panowie wyjechałem dziś swoim e39 m57d30 w trasę 400km w połowie drogi zauważyłem drgania wyczuwalne pod nogą wyczuwalne gdzieś od przodu auta dodatkowo poczułem smród palonej gumy stawiam na kończące żywot koło pasowe ale do brzegu - jest sens ryzykować i wracać tyle kilometrów na tych objawach czy lepiej nie ryzykować, wolałbym naprawić to u siebie

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
Mateusz_175

Imię: Mateusz
Posty: 3348
Dołączył(a): 2010-11-28, 14:00
Lokalizacja: ( RJA okolice Jarosławia ) Podkarpackie

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E39 530D sedan Titansilber
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Mateusz_175 » 2019-02-25, 20:54

Czy z koła pasowego by wydobywał się taki smród ?

Avatar użytkownika
jarma4

Imię: jarma
Posty: 122
Dołączył(a): 2013-11-16, 16:10
Moje BMW: bmw e39 530da 03r

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez jarma4 » 2019-02-25, 21:00

Tego nie wiem tylko podejrzewam, na sobotę mam zaklepany warsztat u siebie a w piątek pomału zamierzam jechać bez gwałtownych przyspieszeń mam nadzieję że dojadę bez przykrych przygód .

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
Mateusz_175

Imię: Mateusz
Posty: 3348
Dołączył(a): 2010-11-28, 14:00
Lokalizacja: ( RJA okolice Jarosławia ) Podkarpackie

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E39 530D sedan Titansilber
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... ead#unread

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Mateusz_175 » 2019-02-25, 21:06

A osprzęt pasowy ? ? Nic nie piszczy itp ? Może jakaś rolka się zaciera czy coś.

Avatar użytkownika
Harnaś

Imię: Krystian
Posty: 2710
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e60 ///M57TU
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=76402

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez Harnaś » 2019-02-25, 21:06

Mateusz_175 napisał(a):Czy z koła pasowego by wydobywał się taki smród ?
Jesli siw oderwalo? Ale to wtedy by pewnie odpadlo ;D

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Przyjaciel Degustatora trunku Harnaś w puszce.

Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

INPA/ISTA/Skalowanie zegarów e6X/e7X/e8X/e9X czasem i pixele ;)

Avatar użytkownika
jarma4

Imię: jarma
Posty: 122
Dołączył(a): 2013-11-16, 16:10
Moje BMW: bmw e39 530da 03r

Re: Jednym słowem-czyli krótko, zwięźle i na temat.

Postprzez jarma4 » 2019-02-25, 21:10

Napęd pasowy ok ale sprawdzę w sobotę przy wymianie koła pasowego a co może powodować takie drgania wyczuwalne w środku zaczynają się od 2000 obr w górę ?
Poduchy pod silnikiem nowe myślałem jeszcze o łączniku i podporze wału ale nie pasuje mi to sam nie wiem
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość