Strona główna forum
Forum
Wszystko o serii 5
ALPINA & M-POWER

Alpina B10 V8 Touring 017/1

Moderator: dray

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-01-17, 15:27

3.3 to jak widać na fotkach wrak (cena adekwatna). Mam fotki jak poduchy ma wywalone, brak naklejki od ciśnienia opon na słupku itd itd

D10 ma natomiast na 99% wstawioną tylną prawą ćwiartkę.

Avatar użytkownika
Chmielu

Posty: 3401
Dołączył(a): 2008-05-04, 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: bmw 535d

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Chmielu » 2014-01-17, 15:33

Wow Z kąt wiesz że była wstawiana ćwiara ??

Michal257

Imię: Michał
Posty: 7
Dołączył(a): 2014-01-14, 09:23
Moje BMW: E39 540ia "96

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Michal257 » 2014-01-17, 16:00

dray napisał(a):3.3 to jak widać na fotkach wrak (cena adekwatna). Mam fotki jak poduchy ma wywalone, brak naklejki od ciśnienia opon na słupku itd itd

D10 ma na 99% wstawioną tylną prawą ćwiartkę.


Na moje oko to ona ma wstawiony cały tył nawet na foto to widać jak się przybliży, że jakiś mistrz po flaszce tworzył dzieło. Poza tym sporo innych elementów jest dziwnie spasowana nie mówiąc już o absolutnym braku progów.....ruda je żre aż przez lakier wyłazi pewnie cała podłoga wygląda niewiele lepiej :) Widziałem już nie raz coś takiego w E39.

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-01-17, 16:08

Info od bardzo zaufanego człowiek z Puław ( a ten samochód jest w Puławach od 2007 roku)

oki

Posty: 231
Dołączył(a): 2008-03-23, 01:56
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: BMW e39 525i Touring Exclusive Edition
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez oki » 2014-01-17, 19:44

Chmielu napisał(a): Dray kolejna D10 ;)


Alpiny wyrastają jak grzyby po deszczu szkoda że wszystko w kombi :/ http://otomoto.pl/bmw-520-alpina-b10-3-3-C31851330.html

już po zdjęciach widać ze mocno zmęczona cytuję"Wszystkie czesci sa oryginalne "- szczególnie ta taśma izolacyjna na dolocie lol
felgi już po zdjęciu widać że do renowacji.

Avatar użytkownika
Drifte

Posty: 3334
Dołączył(a): 2011-04-04, 12:08
Lokalizacja: Bróklin

Moje BMW: ZOSTAŁO SPRZEDANEEEEEEEEE :D

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Drifte » 2014-01-17, 20:11

Najlepszy jest ten koleś co sprzedaje Alpinę, bez felg Alpiny :D NO MISZCZ :D

Avatar użytkownika
jick

Imię: Norbert
Posty: 5803
Dołączył(a): 2007-08-19, 11:36
Lokalizacja: Zwoleń

Moje BMW: ⅔ E39 546i , E38 , E65
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=8542
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=54383

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez jick » 2014-01-19, 13:11

dray napisał(a):Info od bardzo zaufanego człowiek z Puław ( a ten samochód jest w Puławach od 2007 roku)

Kurde jak szybko się wszystko rozchodzi :)
Obrazek

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-01-20, 10:54

Wracając do tematu 017/1

Ostatni serwis 46 tys. km w 2004 roku (zawór ogrzewania, pompa wodu i kluczyki)
Potem tylko odczyt klucza bez daty - 318,000km Także jest skręcona...

kris///

Imię: Krzysiek
Posty: 331
Dołączył(a): 2007-08-18, 21:48
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Ostrzeżenia: 1

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez kris/// » 2014-01-25, 18:49

318tys na v8 to chyba nie tak duzo? Dray mocno roznia sie zwykle m60/m62 z tym silnikiem alpiny? d10 jest na 2 turbinach?
M5e34.pl
mforum.com.pl

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-01-25, 20:18

Dużo i nie dużo... Zależy jak to było użytkowane, ale biorąc pod uwagę cenę i wrażenie ludzi po obejrzeniu na żywo to trzeba sporo włożyć w ten samochód. Rozrząd, vanosy, zawieszenie,ogólne niedociągnięcia, skrzynia tez pewnie się wyłoży wkrótce z takim przebiegiem i 20-30 tys pójdzie na wszystko.

D10 jest na 2 turbinach, ale to temat o B10 V8, jeśli dyskutujemy o innym samochodzie to proszę założyć oddzielny.

Avatar użytkownika
Kamil_

Posty: 2307
Dołączył(a): 2009-01-31, 22:30
Lokalizacja: Puławy

Moje BMW: E34 Babka

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Kamil_ » 2014-01-25, 20:32

dray napisał(a):D10 ma natomiast na 99% wstawioną tylną prawą ćwiartkę.

heee.. ja nawet widziałem jak to było robione w trakcie ;)

Michal257

Imię: Michał
Posty: 7
Dołączył(a): 2014-01-14, 09:23
Moje BMW: E39 540ia "96

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Michal257 » 2014-01-26, 01:19

kris/// napisał(a):318tys na v8 to chyba nie tak duzo?



To zależy o jakim V8 mówimy, bo tutaj sytuacja może być bardzo różna. Nie miałem nigdy 4.6 ale na temat pozostałych wiem sporo z autopsji. Tutaj masz V8 na Vanosie czyli przy tym przebiegu prawdopodobnie zbliża się jego druga robota tak samo jak rozrząd pewnie siedzi od nowości. Skoro odczyt 318tys był nie wiadomo kiedy to można przypuszczać, że przelot jest dużo większy. Na niemal bezobsługowe M62 bez Vanosów (oczywiście zadbane) taki przebieg to nic, ale na skrzynie to już może być za dużo zwłaszcza, że jest żywcem wzięta od ZF i to standardowy 5hp24 poza sterownikiem. Skrzynia ta jak wiadomo jest bardzo wytrzymała i ciężko ją zajechać, ale tutaj ma do przeniesienia niewiele mniej ile dopuszcza producent więc jeżeli jeszcze nie ma znacznych i typowych objawów zużycia, to za chwilę prawdopodobnie coś padnie.
Do tego wszystkiego dojdzie jak zawsze masa drobnych gratów tańszych lub droższych i zrobi się z tego prawie drugie tyle. Auto wyjątkowe, ale bardzo niepewne, w które prawdopodobnie trzeba włożyć kupę funduszy. Cena na pewno nie jest przypadkowa.
Jeszcze nie dawno było kilka poliftowych egzemplarzy w Touringu na mobile.de w cenie 12-14k euro, a teraz stoi tylko jedna za 16k..

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-01-26, 09:24

W okolicach 300 tys także pojawiają się przypadki problemów z rozrządem w wersji bez vanosów. Kolega z forum robił nie tak dawno u Radka swojej 535i przy tym przebiegu.

Michal257

Imię: Michał
Posty: 7
Dołączył(a): 2014-01-14, 09:23
Moje BMW: E39 540ia "96

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez Michal257 » 2014-01-26, 12:33

Jest to też na pewno kwestia konkretnego egzemplarza i raczej nie ma na to reguły. Jak najbardziej czytałem o takich przypadkach. Mi się taka przygoda nie trafiła, ale o rozsypujących się ślizgach i zużytych napinaczach słyszałem. Kolega miał taką sama jak moja z przelotem pod 370tys i chodził jak w zegarku. Jak szukałem 540 to specjalnie kupiłem starszego bez Vanosów, aby mieć jeden lub więcej kłopotów z głowy, bo dochodzi wodny alternator i parę innych szczegółów. Wiadomo na Vanosie bardziej liniowo rozwija moc, ma mocniejszy środek przez co jest odczucie lepszego kopa, ale ja puki co darowałem sobie tą wątpliwą przyjemność. Przy następnym nowszym aucie chciał nie chciał będę skazany na Vanosy.

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4629
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Alpina B10 V8 Touring 017/1

Postprzez dray » 2014-02-21, 18:20

Chyba czytają nasze forum bo już ma przebieg 323tys km zamiast 270tys

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość