Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[e39] problem z lpg w mojej 528iA

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

[e39] problem z lpg w mojej 528iA

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-20, 15:02

Witam wiem że nie jest to forum LPG ale dużo z was posiada instalacje gazowa w swoich beemkech i na pewno coś kumacie. Mianowicie sytuacja jest take że jak chce gwałtownie przyspieszyc to wyłącza mi sie gaz i przełącza na benzyne tak jakby nie było gazu a wiem ze jest nalalem do pelna i to samo raz jest częściej raz rzadziej instalacje mam KME STAG 300 czy spotkal sie ktos z takim roblemem u siebie, problem pojawil sie jak padl czujnik walu korbowego po wymianie nic sie nie zmienilo

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2009-07-20, 17:20

Filterki kiedy wymieniałeś? Możliwe, że padł Ci mapsensor albo reduktor się już kończy. Danich robi przy instalkach, poczekaj to zaraz Ci podsunie co może być.
Obrazek

Gość

Postprzez Gość » 2009-07-20, 17:29

wczesniej tego nie bylo??

wymien pierw filtry

sister darex

Posty: 1292
Dołączył(a): 2008-08-17, 13:44
Lokalizacja: Żory/Śląsk

Postprzez sister darex » 2009-07-20, 17:43

Wg mojej wiedzy i gwarancji z instalacji, co 15 tysięcy obowiązuje wymiana filtrów, stosuję się do tego i od sierpnia 2008 nie miałam żadnych problemów! :P

Avatar użytkownika
kanar

Posty: 3650
Dołączył(a): 2008-04-15, 18:09
Lokalizacja: Podbeskidzie

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=2286

Postprzez kanar » 2009-07-20, 18:47

sister darex napisał(a):Wg mojej wiedzy i gwarancji z instalacji, co 15 tysięcy obowiązuje wymiana filtrów, stosuję się do tego i od sierpnia 2008 nie miałam żadnych problemów! :P


W zaleznosci od instalki ja wymieniam filtry co 30 tys km.

Avatar użytkownika
AdamM

Imię: Adam
Posty: 9813
Dołączył(a): 2008-12-15, 20:51
Lokalizacja: WZ

Moje BMW: e39 540iA
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=16276

Postprzez AdamM » 2009-07-20, 19:12

Napisz czy to teraz po tankowaniu czy już☺ wcześniej tak miałeś. Może padł ci zawór w butli. Najlepeij będzie podjechać do szpeców :)
Ostatnio edytowano 2009-07-20, 19:40 przez AdamM, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
ac_schnitzer

Posty: 2209
Dołączył(a): 2008-10-23, 09:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=6 ... ead#unread

Postprzez ac_schnitzer » 2009-07-20, 19:12

jest kilka opcji:

1 - przygniotles gdzies rurke pod autem i nie daje pelnego przeplywu gazu do reduktora
2 - masz zasyfione filtry gazowe
3 - pada ci reduktor
4 - padl wielozawor w butli lub sie cos w nim przytkalo


ale obstawialbym albo filtry albo przycisnieta rurke pod autem.

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-20, 19:42

najgorsze jest to że u mie nie ma żadnego fachowca od LPG jest tam paru w jakiś garażach ale ludzie na nich narzekają odkąd kupiłem autko nie były wymieniane filtry wiec zrobie ja mówicie i czy jestem w stanie to zrobić sam czy raczej podjechac do gaziarza z tym chyba nie bedzie miał problemów

Avatar użytkownika
fixxxer1

Posty: 899
Dołączył(a): 2008-05-20, 07:39
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez fixxxer1 » 2009-07-20, 19:42

A nie jest to czasem jedna z opcji w programie do diagnostyki instalacji KME? Tzn przełączania na benzynę przy dużym obciążeniu :suchy: Wydaje mi się że można to przestawić. Wejdź na kme.com, ściągnij instrukcję do programu i przejrzyj.
Obrazek

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2009-07-20, 19:49

Marek_e34, filtry bez problemu wymienisz sobie sam ;) Skoro sam piszesz że nie były wymieniane odkąd kupiłeś autko to zrób to w pierwszej kolejności.
Obrazek

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-20, 20:16

to sa takie dwie puszki przed wtyskiwaczami tak jeden przypada na 3 wtryskiwacze czy jeszcze jakieś są poukrywane sorki ze takie glupie pytania ale zielony jestem z gazu bo nigdy nie mialem

lukasi525

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-01-25, 12:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lukasi525 » 2009-07-20, 20:24

Też miałem taki problem z M50 sekwencja elpigaz stella (PRZEŻUCAŁA NA pb JAK DEPTAŁEM POWYŻEJ 3500 OBR/MIN ) . Gubił kompresje zmieniłem olej na minerał problem znikł.Ale długo nie pochodził. Skończyło się na wymianie silnika. ALE U CIEBIE MOŻE BYĆ COŚ INNEGO. :bmw:

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-20, 20:40

u mnie nei mareguły w jakim zakresie obrotów bo wogóle puszcze noge z gazu wychamuje prawie do zera chce mu sprzedać buta a on mi przeżuca na bp zdaza sie tak ze jade 140km/h odpuszcze trochce dodam gazu i przeżuca bardzo często przeżuca jak auto jest załadowane 4 osoby jak jade sam to bardzo rzadko

Danich

Posty: 2351
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2009-07-20, 20:49

czyli wychodzi na to że brakuje mu gazu!
może masz poprostu za słaby reduktor do silnika i za mocno leci ciśnienie ale
to jest tylko może ...
opisz dokładnie co tam masz za zestawik
i czy to ci sie działo od początku odkąd ma tą bunie
i jak stara jest ta ins.
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

Avatar użytkownika
BADI

Posty: 978
Dołączył(a): 2008-05-31, 12:05
Lokalizacja: Brodnica kuj-pom

Postprzez BADI » 2009-07-20, 20:55

Ja miałem coś takiego zimą teraz to ustąpiło ale jak jest zimno to przełączało na benzynę po ostrym wciśnięciu . U mnie regulowane było coś przy reduktorze

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości