Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[e39] problem z lpg w mojej 528iA

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
Gość

Postprzez Gość » 2009-07-21, 18:06

razyel: tez tak myslalem ale ktos mi powiedzial ze to sie reguluje czasem wtryskow (chociaz moze to byc bzdura).

Marek_e34: wyglada na to ze to filtry, pewnie problem zaraz sie pojawi znowu jesli nie wymienisz ich. Co do szczelnosci hmmm gaz smierdzi wiec metoda wechowa jest dobra;)

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2009-07-21, 18:10

Piratez napisał(a):ktos mi powiedzial ze to sie reguluje czasem wtryskow


I miał rację ;)

Marek_e34 ja miałem taki sam problem jak dodawałem gazu to wyrzucało mi na benzynę Co się okazało to zapomniałem o filterkach i tak sobie przejeździłem prawie 40tyś km ;) Tylko, że u mnie przez to padł mapsensor (czy jak on tam się nazywa).
Obrazek

Danich

Posty: 2351
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2009-07-21, 20:44

Marek_e34

niezły bałagan pod maską ;) ale do wszystkiego jakiś tam szybki dostęp
wtryski masz nie valtrk tylko rail ale to na marginesie
reduktor masz aż za duży co do pojemności tego silnika więc

wymień filtry lub tak jak pisali koledzy wyżej rurka nie ma dobrej drorzności
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

cezark

Posty: 777
Dołączył(a): 2008-11-01, 19:45
Lokalizacja: Cieszyn/Skoczów

Postprzez cezark » 2009-07-21, 20:46

na zdjęciu zaznaczyłem ci filtr fazy ciekłej,odkręcasz dekiel kluczem 17 i w środku masz mały okrągły papierowy filterek,kosztuje kilka zł,jak będziesz odkręcał dekiel to powoli bo gaz z przewodu musi zejść,przy zakręcaniu uważaj żeby nie uszkodzić oringu na deklu.Co do reduktora to masz ten lepszy gold,bardzo dobry i prosty w budowie,można go rozebrać i sprawdzić czy w środku nie ma syfu lub czy któraś membrana nie jest uszkodzona,membrany można kupić na allegro,są tanie jakieś 50 zł
Obrazek
Bóg stworzył BMW bo miał gust...A inne samochody.... Hmm....miał też poczucie humoru...

Avatar użytkownika
mcgiver

Posty: 1755
Dołączył(a): 2007-08-24, 06:35
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez mcgiver » 2009-07-21, 21:03

co do filtrów to troche sie je przecenia , ja jezdzę już ponad 20 tysiecy , tankuję gdzie popadnie i nic sie nie dzieje ,a beta zapinkala .
no ale koszt niewielki , wiec mozna je wymienić skoro sa problemy.
Miałem podobny problem że przełaczał na benzynę , przy gwałtownym bucie lub po wpadnieciu w dziure na drodze.
po kilku bezowocnych wizytach w warsztacie ( w ramach gwarancji 3 lata temu ), skojarzyłem fakty i zaczołem na gazie na postoju wywoływać drgania przypominajace wpadanie w dziure i okazało sie że..... czujnik temperatury w reduktorze gubi styk bo go partacze nie polutowali tylko delikatnie skrecili z reszta instalki :dobani: :dobani: .
uzerałem się z tym prawie miesiac a okazało sie to banałem.
Druga sprawa , moze w sofcie masz ustawione zbyt restrykcyjnie przełaczanie na benzyne przy spadku cisnienia ...
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX - PO CO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W PIZ...Ę !


MÓJ STROKER HYBRYDA M50B29 WRESZCIE W BUDZIE http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=21&start=90


Obrazek

Avatar użytkownika
fixxxer1

Posty: 899
Dołączył(a): 2008-05-20, 07:39
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez fixxxer1 » 2009-07-23, 08:49

mcgiver napisał(a):Druga sprawa , moze w sofcie masz ustawione zbyt restrykcyjnie przełaczanie na benzyne przy spadku cisnienia ...

Dokładnie, może ktoś namieszał w tych ustawieniach:
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-08-29, 20:58

Wymianiłęm filtry i nic dalej to samo zauważyłem że przełącza sie na BP jak jade pod górke tylko jak jade po płaskiej nawierzchni to moge jej butac ile wlezie i sie nie przełączy pod górke natomiast lekkie naciśnięcie pedału gazu i już krzyczy że sie przełączył umówiony jestem z gazownikiem ale dopiero 14 jezeli diagnoza cos wykaże to apisze wam co to było

Avatar użytkownika
Góralka

Posty: 183
Dołączył(a): 2007-10-13, 20:13
Lokalizacja: T-ów

Postprzez Góralka » 2009-09-16, 23:34

Jeśli mogę coś podpowiedzieć, to my w naszej / instalacja prins/ mieliśmy identyczny problem. Po gwałtownym dodaniu gazu przełączał się na Pb, w pierwszej kolejności wymieniliśmy filtry, ale problem pozostał, rozwiązaniem okazała się wizyta w serwisie prinsa, w którym wyczyścili reduktor i powymieniali w nim jakieś gumki. Od tamtego momentu minęło jakieś 1,5 roku i auto jeździ jak trzeba.

pozdr.
Fjordgrau metalik:
Obrazek
www.bmwfan.pl

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-09-23, 11:13

Witam wiec pojechalem do tego gazownika i powiedział że za małe było ciśnienie na reduktorze wiec podkręcił i gitara wszystko hula a po 3 dniu jezdzenia zauwazylem taki problem jak sie odpali autko na zimnym silniku i wskaznik temp. opuszcze niebieskie pole przelacza sie na lpg i zaczyna szarpac silnikiem a w srodku smierdzi gazem pojechalem do niego z powrotem to podniosl temp. przelaczania sie gazu o 5 stopni zobaczymy czy cos to da

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-09-23, 13:26

no niestety nic nie dalo fakt ze nie przelacza sie juz na pb ale czy na cieplym czy na zimnym odpalam przelacza sie na lpg i gasnie musli lub dusi dopiero przygazowka pomaga i chodzi pozniej dobrze,

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-10-02, 13:21

nie mam juz sił przesyłam wam ustawienia jakie mam nie mam pojecia czemu wyskoczylo mi ze mam zbyt wysokie cisnienie gazu podpowiedzcie cos prosze
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
fixxxer1

Posty: 899
Dołączył(a): 2008-05-20, 07:39
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez fixxxer1 » 2009-10-02, 13:37

U mnie powodem zbyt wysokiego ciśnienia gazu (robocze 1,26 skoczyło do 3,86) były posklejane tłoczki w parowniku. Po wymianie na nowe problem zniknął. Działo się tak kilka razy (kilka razy wymieniane), zmieniłem stację z Orlenu na BP i po 9 tyś km więcej się nie skleiły (na Orlenie 2 razy w ciągu miesiąca). Może u Ciebie też jest podobnie...
Obrazek

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-10-02, 14:34

ale jak widzisz cisnienie mam ok 1,15

Gość

Postprzez Gość » 2009-10-02, 18:27

a obniz cisnienie powiedzmy do 1.0 lub troszke mniej
valteki przy wyzszym cisnieniu staja sie mega nie dokladne. Silnik zaczyna telepac. Mialem tak samo jak ustawilem cisnienie robocze na 1.2....dodanie gazu i trzymanie silnika na wyzszych obrotach powodowalo ze cisnienie spadalo i silnik zaczal normalnie chodzic

jak juz sie z tym uporasz to wyreguluj instalke bo masz rozjechane mapy

na koniec pokaz zdjecie czasow pojedynczych wtryskow...moze ktorys jest zapchany

edit: cisnienie ustaw za pomoca imbusa na reduktorze:) live view na laptopa i bedziesz wiedzial w ktora strone krecic:)

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-10-02, 19:11

dzieki ale zwiekszalem cisienie dlatego bo sam przelaczal sie na benzyne to jak znowu zmnijsze to znowu bede mial z tym problem a może mi sie reduktos konczy nie sadzisz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość