Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[e39] problem z lpg w mojej 528iA

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
Danich

Posty: 2351
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2009-07-20, 20:56

BADI,

to coś to ciśnienie ;)
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

cezark

Posty: 777
Dołączył(a): 2008-11-01, 19:45
Lokalizacja: Cieszyn/Skoczów

Postprzez cezark » 2009-07-20, 21:03

oprócz filtrów fazy lotnej masz jeszcze koło reduktora filterek fazy ciekłej,też warto go wymienić albo ew.przedmuchać bo w nim z gazu wytrąca się grafit w postaci takich szarych opiłków i zapycha ten filtr
Bóg stworzył BMW bo miał gust...A inne samochody.... Hmm....miał też poczucie humoru...

lukasi525

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-01-25, 12:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lukasi525 » 2009-07-21, 04:17

Całkiem możliwe że masz za małe ciśnienie na reduktorze powinno być max 1.2bar ale to wyjdzie tylko jak podłączysz pod komputer u gazownika więc kalibracja cię nie ominie.

Gotrek

Posty: 27
Dołączył(a): 2009-04-24, 17:29
Lokalizacja: Otwock

Postprzez Gotrek » 2009-07-21, 09:43

może też być źle dobrana średnica rurek ze zbiornika do mieszalnika, są za cienkie i poprostu nie dostaje tyle podtlenku lpidżi ile trzeba... ale stawiałbym na filtry...

Avatar użytkownika
Taurus

Posty: 57
Dołączył(a): 2007-09-30, 18:21
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez Taurus » 2009-07-21, 11:03

A sprawdzałeś śrubę na wielozaworze?? Może w warsztacie mechanicy zakręcili gaz dla bezpieczeństwa a później nie odkręcili do końca.
Nieustający Rogal na twarzy - M62

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-21, 12:25

sprzecik mam taki reduktor to KME, zawór gazowy to Tomasetto, wielozawór to Tomasetto, przelącznik G/B stag300, jednostka sterująca stag 300, wtryskiwacze valtek tyle wam moge powiedziec bo tak jest napisane na wyciagu z homologacji a jakie modele to nie wiem chyba zpojde i pospisuje zrobie jak mówicie kupie filtry powymieniam i zobaczymy efekt jezeli nie to bede musial jechac do gazownika az do Nysy bo naszym nie ufam zresztą od niego kupowalem to autko to mam nadzieje ze mi sensownie pomoze

cezark

Posty: 777
Dołączył(a): 2008-11-01, 19:45
Lokalizacja: Cieszyn/Skoczów

Postprzez cezark » 2009-07-21, 12:55

Marek_e34 napisał(a):sprzecik mam taki reduktor to KME

zależy jaki ten reduktor bo są silver o mocy do 250 Km i gold do mocniejszych,z goldami nie ma problemów ale odnośnie silverów to wyszła kiedyś partia wadliwych reduktorów silver i one właśnie robiły takie cyrki
Bóg stworzył BMW bo miał gust...A inne samochody.... Hmm....miał też poczucie humoru...

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-21, 15:26

zamieszczam zdjecia mojej instalacji i powiedzcie gdzie znajduje sie ten filtr fazy cieklej i na jakie je wymienic i oczywiscie czy zrobie to sam bo wymiana u gaziarza to 50 zl od jednego :zdziwko:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gość

Postprzez Gość » 2009-07-21, 16:47

filtry masz tak jak na obrazku nizej
Obrazek

zakrec kurek przy wielozaworze (ten przy butli)

powoli odkrec ten filtr przy reduktorze, niech ulotni sie reszta gazu

potem wykrec filtry (wszystkie trzy).
Wylacz instalacje i jedz do sklepu gdzie sprzedaja filtry(wes ze soba stare filtry bo jest pare rodzajow), wymien na miejscu i zobacz czy cos dalo.

to moj sposob i nie mowie ze najlepszy:)

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2009-07-21, 16:49

Troszkę lipnie zrobiona ta instalka :dobani:
Obrazek

Gość

Postprzez Gość » 2009-07-21, 16:55

razyel napisał(a):Troszkę lipnie zrobiona ta instalka :dobani:


czemu?? bo jest na wierzchu?? blagam
ja swoja mam schowana i teraz musze rozwieracac dysze a co za tym idzie rozbierac pol silnika;) z lenistwa mi sie nie chce tego zrobic

podzespoly ma calkiem rozsadne, nie powinno byc problemow z dzialaniem jej

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2009-07-21, 17:08

czemu?? bo jest na wierzchu?? blagam


Ja też mam na wierzchu. Chodzi mi o listwy, że umieszczone są daleko od wtryskiwaczy benzynowych. Z tego co się orientuję to powinny być jak najbliżej jest to możliwe. No chyba że się mylę i nie ma to najmniejszego znaczenia to zwracam honor ;)
Obrazek

lukasi525

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-01-25, 12:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lukasi525 » 2009-07-21, 17:22

RAZYEL ma racje za długie węże od wtryskiwaczy gazu. I źle zamontowane króćce w kolektorze jeżeli widać je na zdjęciu to znaczy że są za wysoko. Powinny być przy wtryskiwaczach benzynowych jak najbliżej.
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
Ostatnio edytowano 2009-07-21, 17:27 przez lukasi525, łącznie edytowano 1 raz

Avatar użytkownika
Marek_e34

Posty: 133
Dołączył(a): 2007-11-11, 11:01
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Postprzez Marek_e34 » 2009-07-21, 17:26

a macie jakiś sposób żeby sprawdzić szczelność po wymianie (woda z mydłem)??
a w czym te dlugie weze przeszkadzaja do tej pory nie narzekalem chodzila idealnie i mam nadzieje ze wymiana filtrow moja usterke zniweluje do zera zreszta dzisiaj jezdzilem butalem jej ile wlezie i sie nie przelaczyla ani razu na benzyne, ale filtry i tak wymienie.
Piratez dzieki śliczne za podpowiedź
Ostatnio edytowano 2009-07-21, 17:32 przez Marek_e34, łącznie edytowano 2 razy

lukasi525

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-01-25, 12:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lukasi525 » 2009-07-21, 17:28

Są takie specjalne testery w aerozolu ( przechodzi w piane ) widać wszystkie bąbelki.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość