Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[E39] Paliwo sie cofa po wymianie pompy paliwa w zbiorniku

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
szarmx

Imię: Paweł
Posty: 9
Dołączył(a): 2015-03-05, 17:05
Moje BMW: E39 530D 184km

[E39] Paliwo sie cofa po wymianie pompy paliwa w zbiorniku

Postprzez szarmx » 2015-06-03, 21:02

Witam.

Po wymianie pompy paliwa (tej w zbiorniku na VDO SIEMENS) jadać do pracy chciałem sprawdzić czy działa. Po przejechaniu pewnej ilości km zapaliła się rezerwa co oznaczało ze pompa działa.Według wskazań komputera miałem paliwa na ok 140 km (taki zasięg mi pokazywało) a patrząc na wskaźnik poziomu paliwa wskazówka pokazywała ok 7 litrów w zbiorniku (jeśli podzielić na 15 części ten pierwszy odcinek 0-15 to pokazywało ok 7).

Zatrzymałem się bo musiałem iść do sklepu. Oczywiście zatrzymałem się, chwile silnik pracował na biegu jałowym (czyli paliwo jeszcze było). Po powrocie (ok 30 minut) okazało się ze auto mi nie chce już odpalić. Lekko spanikowałem, otworzyłem maskę i okazało się ze w wężykach nie ma paliwa. Pierwsza myśl - zabrakło mi paliwa w zbiorniku (choć gdyby tak było to zgasłby mi już po drodze, tak jak to miało miejsce jeszcze zanim wymieniłem pompę). Poszedłem na stacje, walem z banki 4 litry ropy, kilka razy włączyłem zapłon aby napompować paliwa, obserwowałem przewody i okazało się, ze się zapełniły po czym normalnie od strzała silnik odpalił. Nie wiem czy takiej samej sytuacji nie miałbym bez dolewania tych 4 litrów bo od razu w trosce o nową pompę pobiegłem na stacje.

Pojechałem do pracy, wróciłem dwa tygodnie później i to samo. Ja kręcę żeby odpalić i dupa. Podnoszę maskę i okazuje się ze w wężykach mam powietrze. Kilka razy zapłon i paliwo się napompowało. Odpalił od strzała.

Przyjechałem do domu, auto pod blokiem. W zbiorniku wg wskazówki ok 17 litrów. Następnego dnia chce odpalić i znowu to samo. Podnoszę maskę i lipa, w wężykach powietrze. Dopiero jak zatankowałem auto pod korek to te problemy zniknęły. Obecnie wskazówka od paliwa zatrzymała się na podziałce z cyfra 50 i jak na razie jest ok. Po zgaszeniu paliwo się nie cofa.

Co może być tego przyczyna?

Pompa nowa wiec mozemy ja wyeliminowac bo dziala (przynajmniej rezerwa sie zapalila :))

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość