Strona główna forum
Forum
Paliwa & Spalanie

[Exx] LPG

Wszystko o paliwach i spalaniu waszych piątek.
Przemek

Posty: 1512
Dołączył(a): 2007-08-21, 15:51
Lokalizacja: Kielce

[Exx] LPG

Postprzez Przemek » 2008-03-16, 16:50

jak w temacie
Ostatnio edytowano 2009-01-02, 22:21 przez Przemek, łącznie edytowano 2 razy

Avatar użytkownika
djB_M_W

Posty: 5006
Dołączył(a): 2008-02-16, 14:58
Lokalizacja: Bytom

Postprzez djB_M_W » 2008-03-18, 19:55

Ja mam w mojej Buni LPG, jest to instalacja pierwszej generacji( tzn nie sekwencja) ale podobno jakas lepsza(nie ja tą instalacje montowałem). No i faktycznie musze powiedzieć, że wbrew obiegowym opinią że jak 6 garów to już tylko sekwencja bo inaczej to nie pojedzie, to naprawde świetnie się to sprawuje, nie miałem żadnej sytuacji typu falujące obroty czy coś... jedynie w zimie to wole przejechać sie na benzynce aż sie troche rozgrzeje, w trosce o śilniczek :oops: no i pewnie ma mniej mocy niż jakby na sekwencji była, pali 10-14 przy normalnej jeździe, wiadomo że jak trzeba przycisnąć to na benzynce lepiej... :hyhy: ogólnie jestem bardzo zadowolony... :D
Mój starszy ma w 300m 2.7 V6 sekwencje i ponad pół roku do gazowników latał na jakieś regulacje bo nie chciało to jeździć, a w tym warsztacie już wcześniej robili 300mki z taką samą instalacją...
Więc wszystko od zamontowania zależy...
:bmw:
byłe 7er: viewtopic.php?t=8750&postdays=0&postorder=asc&start=1365
byłe 3: viewtopic.php?p=416624#416624
Obrazek
Black Bandit : http://www.youtube.com/watch?v=8ASHa9Oi ... ture=g-upl

Kupię silniczki wycieraczek z maluchów.
Jak by ktoś miał/słyszał/wiedział gdzie mogę je dostać to proszę o kontakt.

Gość

Postprzez Gość » 2008-04-22, 22:33

w swojej buni mam zalozona sekwencje KME
powiem tak: polecam
praktycznie zadnej roznicy w osiagach miedzy gazem a pb
spalanie hmm zawsze trzeba liczyc wiecej 1l niz pokazuje obc ale to bardziej zwiazane z szerokimi kolami, nie ma zadnego problemu z falujacymi obrotami czy innymi anomaliami

jedynie do czego moge sie przyczepic to przy predkosciach powyzej 200km/h czuc roznice miedzy gazem a paliwem...max co moge osiagnac do 215-220km/h na gazie...na pb jeszcze by poszla....

i teraz moje pytanie: da sie to jakos lepiej wyregulowac?? wieksza dawke gazu dawac przy wysokich obrotach??

Avatar użytkownika
menel

Posty: 749
Dołączył(a): 2008-03-23, 14:06
Lokalizacja: Warschau

Postprzez menel » 2008-04-22, 23:10

Mialem juz okolo 8szt beemek i prawie w kazdej byl gaz.
Jak jest zalozony poprawnie przez odpowiednich ludzi ktorzy sie na tym znaja to nic nie smierdzi w wewnatrz i na zewnatrz, nie strzela, ogolnie nie ma z nim problemu.Trzeba robic przeglady z wymiana filtrow u gazownikow na czas za smieszne pieniadze bo 50zl na pol roku a bedzie smigac jak ta lala.
Nie naleze to street-racerow wiec normalna jazda mi wystarcza bez jakiegos scigania sie ze swiatel, jak ktos przykozaczy na postoju to robie ponizajace spojrzenie z pogarda i jade swoim pasem, jak dojade do nastepnych swiatel i spotakamy sie znowu to puszczam "Najszybsza fura w miescie - Doniu i Liber" i mam polewke z pajaca :rotfl:

Pucek

Posty: 90
Dołączył(a): 2008-04-15, 19:47
Lokalizacja: Koszęcin

Postprzez Pucek » 2008-04-23, 08:36

ja mam tez inst. pierwszej generacji i całkiem całkiem pomyka. a Spalanie w granicach 10-14l zależy jak sie jedzie :D jedyny problem to taki ze na wolnych obrotach tak jakby jeden tłok nierówno pracowała ale podejrzewam że to końcówka wtrysku.
I to jak auto chodzi na gazie to zależy tylko od ludzi którzy ją zakładają.

Avatar użytkownika
mcgiver

Posty: 1755
Dołączył(a): 2007-08-24, 06:35
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez mcgiver » 2008-04-23, 11:47

Może ja napisze tak.
Mam już 2 betę z gazem i najlepsze w tym wszystkim sa oszczędności.
Jednak ze wzgledu że wymagam od mojego silnika bardzo duzo , to czasami mi go zmuli z racji tego ze jak sie okazało na ostatniej regulacji , przy maxymalnym bucie cisnienie gazu spada do 0,3-0,4 bar wiec prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika na większy ,a i nie wiadomo czy równiez nie będę zmieniał przewodu między parownikiem ,a butlą z fi 6mm na fi 8mm. Jeśli bym jeżdził jak kombatant to napewno by mi to nie przeszkadzało. :D
Pozatym oprucz wymiany filtrów co pół roku dobrze jest wykalibrować instalacje i poprawić ustawienia softu, ostatnio własnie załatwiłem sobie oprogramowanie i jak skończy mi się gwarancja w czerwcu to bede sobie ustawiał sam.
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX - PO CO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W PIZ...Ę !


MÓJ STROKER HYBRYDA M50B29 WRESZCIE W BUDZIE http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=21&start=90


Obrazek

Avatar użytkownika
Robcik

Posty: 736
Dołączył(a): 2007-09-27, 15:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Robcik » 2008-04-25, 07:37

Mówi sie, że sekwencja nie strzela a ja miałem ostatnio niezły wystrzał. W wyniku którego został uszkodzony przepływomierz i tłumik. Przyczyną był prawdopodobnie lejący wtryskiwacz. Niestety instalacja gazowa jest ciałem obcym w aucie i z takimi kwiatkami trzeba się liczyć.

Avatar użytkownika
razyel

Posty: 1041
Dołączył(a): 2008-03-01, 09:24
Lokalizacja: Olszyna Lubańska

Postprzez razyel » 2008-04-25, 17:00

Robcik napisał(a):Mówi sie, że sekwencja nie strzela a ja miałem ostatnio niezły wystrzał. W wyniku którego został uszkodzony przepływomierz i tłumik. Przyczyną był prawdopodobnie lejący wtryskiwacz. Niestety instalacja gazowa jest ciałem obcym w aucie i z takimi kwiatkami trzeba się liczyć.


Z tego co się orientuję to benzynka też potrafi strzelić ;)
Obrazek

Snoopy78

Posty: 35
Dołączył(a): 2008-05-23, 07:16
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Snoopy78 » 2008-06-01, 10:52

ja mam zwykły gaz (taką już kupiłem) - ale zdecydowałem się założyć sekwencję. Na zwykłej instalce ciągle się wkurzam : skaczą obroty, czasami (głownie jak zimny) potrafi zgasnąć przy podjeździe do świateł. Byłem na komputerowej regulacji i niby wszystko oki. Ale następnego dnia znowu mi zgasł i takie tam historie. Dlatego zdecydowałem się na sekwencję - żeby wreszcie zacząć cieszyć się ze swojego autka :))

Suchy

Posty: 6
Dołączył(a): 2008-06-10, 10:44
Lokalizacja: Berlin

Postprzez Suchy » 2008-06-13, 10:16

Witam wszystkich! moje bmw e39 528i na lpg jezdzi poprawnie, jest tylko jeden problem. Kiedy jade po autostradzie ze stala predkoscia i natrafiam na gorke a wiec zwieksza sie obciazenie silnik przerywa jak by mial czkawke . Nie wiem czy to wina instalacji czy moze kabli wys.napiecia, dodam ze na benzynie tego nie ma. Czy to normalne ze komp. pokazuje spalanie w miescie 13.8 pb a gazu spala 18l.dodam tylko ze to automat.Prosze o opinie i porady .
suchy 102

Avatar użytkownika
marek520

Imię: Marek
Posty: 699
Dołączył(a): 2007-08-18, 16:24
Lokalizacja: Brodnica

Moje BMW: E39 523 2000 r MPAK
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... 80#p810380
Było: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=1012
Było: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Postprzez marek520 » 2008-06-13, 13:11

Jakich kabli????????????????????
Brodnica 5er Team

Danich

Posty: 2349
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2008-06-13, 18:15

Suchy napisał(a):Witam wszystkich! moje bmw e39 528i na lpg jezdzi poprawnie, jest tylko jeden problem. Kiedy jade po autostradzie ze stala predkoscia i natrafiam na gorke a wiec zwieksza sie obciazenie silnik przerywa jak by mial czkawke . Nie wiem czy to wina instalacji czy moze kabli wys.napiecia, dodam ze na benzynie tego nie ma. Czy to normalne ze komp. pokazuje spalanie w miescie 13.8 pb a gazu spala 18l.dodam tylko ze to automat.Prosze o opinie i porady .
co do czkawki jak to nazwałes to moze tylko jakas regulacja lub w inst.gaz. cos jest zle dobrane! a komp pokazuje ci spalanie pb wiec to normalne! komp nie bedzie pokazywał spalania lpg!
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

Suchy

Posty: 6
Dołączył(a): 2008-06-10, 10:44
Lokalizacja: Berlin

Postprzez Suchy » 2008-06-13, 18:33

Pewnie ze komp pokazuje spalanie benzyny dreczy mnie jedynie ponad 4 litry roznicy miedzy spalaniem gazu a benzyny !
suchy 102

Avatar użytkownika
BODZIOTG77

Posty: 6532
Dołączył(a): 2007-08-17, 22:19
Lokalizacja: śląsk

Postprzez BODZIOTG77 » 2008-06-13, 18:36

tak to juz jest ze zawsze wiecej pali LPG niz Pb
Obrazek

Danich

Posty: 2349
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2008-06-13, 18:42

pewnie cos masz z ins. nie tak bo to troszke za duza roznica! gaz jest mniej kaloryczny wiec spali go troszke wiecej ale 4l to troszke za duzo!
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości