czort napisał(a):Temat przeniosłem do odpowiedniego działu.
dray napisał(a):Odkręcania korka oleju w czasie pracy M62...
Aby nie chlapał olejem przy takie operacji to musiałbyś spuścić go z silnika.
Nie zauważyłeś że w M62 po otwarciu korka widać łańcuch rozrządu? Jak to ma nie chlapać olejem?
Tydzień temu miałem pacjenta który odkręcił korek od chłodnicy w M62 po ostrej jeździe próbnej. Widok bezcenny![]()
Szukasz E39 bez korozji? To jeszcze dłuugo będziesz szukała, obawiam się że w tym przedziale cenowym nie znajdziesz.
dray napisał(a):Nie zauważyłeś że w M62 po otwarciu korka widać łańcuch rozrządu? Jak to ma nie chlapać olejem?
BMWE34byMlody napisał(a): a tu czuje się jak na syndykacie każde auto musi być takie samo felgi wszyscy takie same trochę to jest śmieszne .
Co to jest wieś tuning poszerzenia od muska to wieś tuning czy znaczek M na klapie tak jak połowa syndykatu ma .
dray napisał(a):W jaki sposób sprawdza się uszczelkę pod głowicą poprzez odkręcenie korka oleju?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość