Strona główna forum
Forum
Elektryka, Elektronika, Audio & Video

[e39] Zamiana lamp

Elektryka w waszych piątkach czyli wszystko co dotyczy sprzętu grającego, alarmów, nawigacji, TV w samochodzie itp.
snoopi_lubin

Posty: 212
Dołączył(a): 2010-06-20, 21:33
Lokalizacja: Lubin

[e39] Zamiana lamp

Postprzez snoopi_lubin » 2010-10-13, 19:39

Panowie mam pytanie czy duzo jest zabawy z przerobienia zwyklych lamp poliftowych H7 na lampy xenonowe ?

Moze gdzies jest opis na forum jak to zrobic albo jakies wskazowki ?

Bo z tego co widze to ceny lamp sa takie same :P

Teraz mam ringi z zoltymi kierunkami a chcialbym dac z bialymi.

Avatar użytkownika
AdamM

Imię: Adam
Posty: 9783
Dołączył(a): 2008-12-15, 20:51
Lokalizacja: WZ

Moje BMW: e39 540iA
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=16276

Postprzez AdamM » 2010-10-13, 19:56


snoopi_lubin

Posty: 212
Dołączył(a): 2010-06-20, 21:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez snoopi_lubin » 2010-10-13, 20:08

AdaM z tego co widze dales mi temat o jakis nedznych HID-ach.

Ja chce sie dowiedziec jak wyglada wymiana calych lamp na xenonowe od strony elektrycznej. Skad wziasc plus i minus do przetwornicy.
Bo na tych cieniutkich kabelkach seryjnych obawialbym sie.

Avatar użytkownika
Adrian.

Posty: 9205
Dołączył(a): 2008-02-04, 23:19
Lokalizacja: Lubin

Moje BMW: ///M

Postprzez Adrian. » 2010-10-13, 20:10

Wtyczki zostają te same. Masz juz poliftowe tylko, że nie xenon. Więc wkładasz xenony które mają dokładnie takie same wtyczki jak te co masz teraz wpięte w lampy. Poprostu wtyczka od świateł mijania zamiast wpiąć w żarówkę wpinasz w kostkę przetwornicy i wszystko chodzi dobrze.
"MOŻESZ MIEĆ KAŻDE AUTO. BMW M5 I TAK JEST SZYBSZE" - Jeremy Clarkson

snoopi_lubin

Posty: 212
Dołączył(a): 2010-06-20, 21:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez snoopi_lubin » 2010-10-13, 20:14

Bandit czyli odcinam wtyczke od H7 i podlaczam wtyczke do przetwornicy ?

Nie sa za cieniutkie te kabelki ? Bo przetwornica z tego co wiem dosc spory prad potrzebuje na rozruch.

Avatar użytkownika
Adrian.

Posty: 9205
Dołączył(a): 2008-02-04, 23:19
Lokalizacja: Lubin

Moje BMW: ///M

Postprzez Adrian. » 2010-10-13, 20:16

Tak, wpinasz wtyczkę w przetwornicę i tyle. Kable nie są cienkie. Przetwornica potrzebuje tylko takie zasilanie jak idzie do zwykłej żarówki, natomiast sama przetwornica generuje większy prąd do odpalenia żarnika xenonowego.
"MOŻESZ MIEĆ KAŻDE AUTO. BMW M5 I TAK JEST SZYBSZE" - Jeremy Clarkson

Avatar użytkownika
AdamM

Imię: Adam
Posty: 9783
Dołączył(a): 2008-12-15, 20:51
Lokalizacja: WZ

Moje BMW: e39 540iA
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=16276

Postprzez AdamM » 2010-10-13, 20:18

snoopi_lubin napisał(a):Bo na tych cieniutkich kabelkach seryjnych obawialbym sie
a czego? Jakieś gorsze?

Nędzne nie nędzne chodziło o zasadę co i jak

snoopi_lubin

Posty: 212
Dołączył(a): 2010-06-20, 21:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez snoopi_lubin » 2010-10-13, 20:26

oky dziekowac, czyli w zimie trzeba szukac a po zimie zalozyc bo roznie to bywa.

mialem nic nie robic w tym padle ale nie potrafie jezdzic seria :(
przyzwyczajenie juz zostalo :(

Avatar użytkownika
green520

Posty: 262
Dołączył(a): 2010-08-02, 22:51
Lokalizacja: z daleka

Postprzez green520 » 2010-10-13, 21:29

Czemu padle ? Aż tak jej nienawidzisz ;)
...Bo wszystkie mówią "masz super furę, misiu"

snoopi_lubin

Posty: 212
Dołączył(a): 2010-06-20, 21:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez snoopi_lubin » 2010-10-14, 06:03

nie no auto jest wporzadku,

mam juz jedno tuningowe, a bmw miala byc tylko i wylacznie do pracy i na wakacje, ale jakos musze ja obnizyc i ladne kolo dac bo niepodoba mi sie i niechce mi sie nia jezdzic :P

I tak kombinuje, juz wsiaklem w ten temat i juz seria nie potrafie jezdzic :(

Avatar użytkownika
MariuszBurgi

Posty: 241
Dołączył(a): 2010-04-20, 05:57
Lokalizacja: Stolica

Moje BMW: E61 530dA M-pak

Postprzez MariuszBurgi » 2010-11-04, 21:44

Przy okazji tematu:
E39, lampy przedlfit nie xenon... czy montując kompletne, przedlift z xenonami coś trzeba jeszcze przerabiać? Plug and play?
Jak wygląda sprawa regulacji/ samopoziomowania?
Pozdrawiam
Mariusz

Avatar użytkownika
Adrian.

Posty: 9205
Dołączył(a): 2008-02-04, 23:19
Lokalizacja: Lubin

Moje BMW: ///M

Postprzez Adrian. » 2010-11-04, 21:51

Wszystko pasuje P&P. Poziomowanie trzeba dołożyć osobno.
"MOŻESZ MIEĆ KAŻDE AUTO. BMW M5 I TAK JEST SZYBSZE" - Jeremy Clarkson

Avatar użytkownika
MariuszBurgi

Posty: 241
Dołączył(a): 2010-04-20, 05:57
Lokalizacja: Stolica

Moje BMW: E61 530dA M-pak

Postprzez MariuszBurgi » 2010-11-04, 22:10

Bandit napisał(a):Wszystko pasuje P&P. Poziomowanie trzeba dołożyć osobno.

Jakiś oddzielny moduł do samopoziomowania? Dużo z tym roboty?
Rozumiem, że elektryczna dwustopniowa regulacja snopa światła wtedy nie działa?
Pozdrawiam
Mariusz

Avatar użytkownika
Adrian.

Posty: 9205
Dołączył(a): 2008-02-04, 23:19
Lokalizacja: Lubin

Moje BMW: ///M

Postprzez Adrian. » 2010-11-04, 22:19

Nie powiem nic na temat poziomowania, bo niestety tego nie przerabiałem. Jedynie przekładka lamp oraz system spryskiwaczy.
"MOŻESZ MIEĆ KAŻDE AUTO. BMW M5 I TAK JEST SZYBSZE" - Jeremy Clarkson

Avatar użytkownika
BelX

Posty: 4314
Dołączył(a): 2010-08-25, 08:25
Lokalizacja: Sosangeles

Postprzez BelX » 2010-11-04, 22:26

temat walkowany na forum wiele razy...poczytac...poszukac...
A real driver knows exactly what's in his car...

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości