Strona główna forum
Forum
Elektryka, Elektronika, Audio & Video
Diagnostyka Komputerowa

[e39] interpretacja błędów - INPA

grzegorz.pomykala

Posty: 38
Dołączył(a): 2015-10-18, 20:42

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez grzegorz.pomykala » 2016-07-11, 22:17

Cześć,
Coś ostatnio się dzieje z dsc /abs. w zimie był raz czy dwa błąd czujnika skrętu kierownicy a teraz ze 2 razy zapaliły się lampki DSC / ABS / hamulce na desce.
Auto e39 po lifcie M54
114 pressure sensor

104 steering angle control unit

czujnik skrętu nie domaga? pompa ABS?

oprócz tego w silniku zawsze był w silniku

123 thermostat heater KFK
Coś tam jeden mechanik mówił że elektronika termostatu ale żeby olać. O co chodzi bo inny twierdził że termostat jest mechaniczny bez żadnej elektroniki.

Oprócz tego jakieś błędy na ihka, zke i radiu - niedziałania niczego nie stwierdziłem:
30 aux water pump
2 error power supply for antenna
2 fuse interior lights
1 fuse power window rear
148 DWA-LED open circuit or cable DWAL KL30

wydruki tutaj:
https://drive.google.com/open?id=0BxUsT ... DVCTGQ2NVU

nazbierało się trochę tego, te z ihka, zke i radia to mogą być stare błędy bo nie pamiętam czy je kiedykolwiek czytałem czy nie.
Jest jakaś opcja żeby w inpa odczytać błędy z wszystkich modułów bez klikania w każdy moduł osobno?

dirty.73

Posty: 1857
Dołączył(a): 2010-12-31, 18:37

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez dirty.73 » 2016-07-12, 06:00

grzegorz.pomykala napisał(a):Coś tam jeden mechanik mówił że elektronika termostatu ale żeby olać. O co chodzi bo inny twierdził że termostat jest mechaniczny bez żadnej elektroniki.


obaj mistrzowie...nie masz innych?
w termostacie jest grzałka,nie będę rozpisywał do czego,ale skoro jest,ma działać....
czujnik kąta skrętu,zacznij od kalibracji...zresztą,jeśli to stare błędy,pokasuj wszystko i zobacz co wróci
pomoc w diagnozie,instalacji,spolszczeniach,INPA,DIS,NCS
http://dziadkowozy.com/index.php

grzegorz.pomykala

Posty: 38
Dołączył(a): 2015-10-18, 20:42

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez grzegorz.pomykala » 2016-07-12, 07:03

No cóż do żadnego z nich już raczej nie wrócę ale jestem relatywnie nowy w mieście i nie mam jeszcze nikogo sprawdzonego. Termostat na pewno wraca bo był kasowany kilka razu, nowością jest ten pressure sensor na pompie abs i z tego co pobieżnie po czytałem to tam jest grubsza rozkminka. Dzięki

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

dirty.73

Posty: 1857
Dołączył(a): 2010-12-31, 18:37

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez dirty.73 » 2016-07-12, 07:08

wspomaganie ok?114 to regulator ciśnienia servotronica,jest na pompie DSC
a termostat do wymiany,cały,nie wkład
pomoc w diagnozie,instalacji,spolszczeniach,INPA,DIS,NCS
http://dziadkowozy.com/index.php

grzegorz.pomykala

Posty: 38
Dołączył(a): 2015-10-18, 20:42

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez grzegorz.pomykala » 2016-07-12, 07:12

Wspomaganie jest ok, ten błąd się pojawia sporadycznie podczas jazdy(2 albo 3 razy), po wyłączeniu zapłonu i zapaleniu jeszcze raz nie wraca. Ale trzeba coś pomyśleć bo w zimie zaskoczy kiedyś i będzie płacz

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
pandrummer1

Imię: Przemek
Posty: 53
Dołączył(a): 2016-01-21, 07:58
Lokalizacja: Częstochowa

Moje BMW: E39 530D 99r Touring

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez pandrummer1 » 2016-08-25, 17:14

Koledzy wracam do słynnego tematu: czujniki abs.
Mam taki problem: wszystkie czujniki oprocz prawego przedniego są ok( ten rowniez wymienie) , sterownik naprawiony, ale wciaz nie dziala predkosciomierz, nie liczy spalania itp. Dziala tylko obrotomierz. Błedow nie wyrzuca. Co moze byc przyczyną braku wskazan??? Czy moze czujnik prawy przod?
http://autodynamit.weebly.com

Avatar użytkownika
Maniek530d

Posty: 582
Dołączył(a): 2012-12-17, 11:46
Lokalizacja: Łódź

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez Maniek530d » 2016-08-29, 13:36

pomożcie czy wszystko ok bo chyba nie? i te błędy.... 7728 cały czas po skasowaniu wyskakuje a ten drugi znik jak na razie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mati27

Imię: Mati
Posty: 1
Dołączył(a): 2016-08-31, 07:22
Moje BMW: e39 530d

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez Mati27 » 2016-08-31, 07:25

Dlaczego mogę mieć niskie ciśnienie paliwa na listwie common rail w mojej e39 530d? Czy oprócz pompy coś może być jeszcze temu winne?

kamilak

Imię: Kamil
Posty: 13
Dołączył(a): 2007-10-02, 16:25
Lokalizacja: Lublin

Moje BMW: E 39

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez kamilak » 2016-09-04, 20:39

Witam
Czy może ktoś pomoże w rozkodowaniu tych błędów - klimy?
4 Fondraumklappenmotor
43 Veersorgungsspannung Fondraumpotetiometer
45 Fondraumpotetiometer
21 Zusatzzwasserpumpe

ZlyPL

Imię: Andrzej
Posty: 1
Dołączył(a): 2016-09-11, 21:28
Moje BMW: e46 330i

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez ZlyPL » 2016-09-11, 21:41

Dzień dobry pytanie o błąd z inpy silnik m54 3.0i wywala wypadanie zapłonów na wszystkich 6 cewkach
1 cewka zapłonowa Cyl 2
2 cewka zapłonowa Cyl 4
3 cewka zapłonowa Cyl 6
29 cewka zapłonowa Cyl 1
30 cewka zapłonowa Cyl 3
31 cewka zapłonowa Cyl 5

no i jest do tego błąd 210 ZSR Fehler (>2 Zyl.) 210 Rezystor sprzężenia zwrotnego zapłonu (ZSR) co to za ustrojstwo może ktoś już przerabiał ten błąd

Avatar użytkownika
eosik

Imię: Łukasz
Posty: 450
Dołączył(a): 2014-12-18, 10:20
Lokalizacja: Lubień Kujawski/Włocławek

Moje BMW: e39
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=56519

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez eosik » 2016-09-26, 19:07

panowie, mam chyba problem z przeplywka. odczyt gesamtluftbedarf wychodzi w tysiacach, 5-7 tys, na jalowych, a powinno byc raczej kolo 11-13. po odpieciu przeplywki wchodzi 28kg/h czy to stwierdza, ze padla przeplywka. po odpieciu przeplywomierza, samochod jedzie jakby lepiej...

edit. przeinstalowalem inpe na v5.02 w jezyku przystepnym uzytkownikowi, czyli angielskim i porobilem screeny odczytow, ktore sie roznia od poprzednich, a to dlatego, ze wybieralem zla wersje sterownika. moj blad... ale jak juz, to moze mi ktos powiedziec, czy jest wszystko ok, czy jednak cos nie gra??

Obrazek
Obrazek
Obrazek

dodam tylko, ze lambdy pracuja od ok 0,5 do 4,7v

bonzo320i

Posty: 1142
Dołączył(a): 2009-04-03, 20:29
Lokalizacja: Kołobrzeg

Moje BMW: E39 523i/528i Swap 1997
KAWASAKI ZX9R

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez bonzo320i » 2016-09-26, 22:23

A gdzie screen z Analog 3? Sondy pracują w prawidłowym zakresie(mam tak samo), wartości przepływki ok. Ale następnym razem wrzuć nagrane video, będzie ładnie widać jak poszczególne parametry zmieniają swoje wartości lub nie, będzie łatwiej coś wyłapać
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Avatar użytkownika
Maniek530d

Posty: 582
Dołączył(a): 2012-12-17, 11:46
Lokalizacja: Łódź

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez Maniek530d » 2016-10-06, 06:41

Panowie czy te bledy to 4 swiece ?? jezeli tak to pytanie czy to sterownik czy swiece czy moze jakis bezpiecznik? Ostatnio wyjmowalem z bagaznika przekaznik pare razy. I mkze przez jakies zwarcie padl sterownik lub gdzies bezpiecznik o ile jest?? E61 530d 2006r
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
konrad1654

Posty: 2585
Dołączył(a): 2010-01-19, 13:23
Lokalizacja: Częstochowa

Moje BMW: było e30,e38;e39; 2x x5 jest bmw e60 530i i x5 3.0i

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez konrad1654 » 2016-10-13, 13:44

zeby nie zakładać nowego tematu otóż nigdy nie miałem problemu z ncs i inpa dzisiaj chciałem zaadoptować nowy aku i nie mogę za chiny ludowe sie połączyć z autem na 2 komputerach to samo....ani inpa nie chodzi a ni ncs wyskakuje taki błąd nie wiem o co biega....jakie pomysły?nie wiem czy to wina kompa fejsu czy auta....Obrazek

Kasztan1944

Posty: 125
Dołączył(a): 2010-11-27, 22:54
Lokalizacja: Rzeszow

Moje BMW: BMW e39 523iA M52TU25

Re: [e39] interpretacja błędów - INPA

Postprzez Kasztan1944 » 2016-10-14, 17:11

WItam.

Proszę o pomoc w interpretacji błędu INPA ;

Dodam ze zaswieciły sie kontrolki ABS i ASC !!


E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 10/14/16 17:33:30 ECU: ASC57 JobStatus: OKAY Variant: ASC57-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
30 Drehzahlfuehler hinten links ....... CO TO ZNACZY ??
Error frequency : 255
Fahrzeuggeschwindigkeit 2.75 km/h
ASC passiv geschaltet ABS-Regelung passiv BLS nicht betaetigt ASC-Regelung aktiv =============================================================


Pozdrawiam.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość