Strona główna forum
Reklama
SILESIA PARTS ---->> www.ASO-BMW.pl

ZASADY i INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW

Sklep Online z częściami oryginalnymi i zamiennymi do każdego BMW !!!

Moderatorzy: mibhell, Jeztom

Avatar użytkownika
Jeztom

Posty: 70
Dołączył(a): 2007-08-18, 08:55
Lokalizacja: Żory

ZASADY i INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW

Postprzez Jeztom » 2010-05-11, 10:17

1. JAK ZADAWAĆ PYTANIA

Potrzebujemy kilku podstawowych informacji nt pojazdu, którego dotyczy zakup danej części, a więc:

- najlepiej VIN (7 ost znaków) lub MARKA, MODEL, TYP NADWOZIA, ROCZNIK

Im dokładniejsze mamy dane (VIN jest wzorem) tym mniejsze jest prawdopodobieństwo pomyłki.

VIN znacznie ułatwia i przyspiesza nam prace !! :dres:

Prosimy także aby późniejsze ustalenia dotyczące kupna kierować do osoby która wyceniała czyli odpowiednio:
MiBhell -> Michał
Jeztom -> Paweł

* VIN to numer nadwozia samochodu, który mamy w kazdym dowodzie rejestracyjnym - 7ostatnich znaków.

2. FORMA ZAKUPU i PŁATNOŚCI

Zakupić towar można u nas na 3 sposoby:

- zakup poprzez forum, czyli dane adresowe dla przesyłki paczki podajesz wysyłając prywatną wiadomość.

Z danych potrzebujemy:
- adres
- nr telefonu dla kuriera
- mail (w celu wysłania informacji o nadanej paczce z jej numerem)

Przy tej formie obowiązuje wpłata pieniędzy na konto, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówiony produkt wysyłamy niezwłocznie.

Aby przyspieszyć realizacje zamówienia jest możliwość wysłania potwierdzania nadania przelewu na mail osoby z którą realizuje się zamówienie.

Dane do przelewu znajdziesz w zakładce KONTAKT na naszej stronie www.silesiaparts.pl . W tytule przelewu podajesz z jakiego forum, nick, za co płacisz.

Nasza prośba, w momencie gdy jesteś zainteresowany kupnem i chcesz zamówić produkt i zaczynamy pisać na PW(prywatną wiadomość) to prosimy o kopiowanie wyceny z wątku, dalszy nasz dialog na PW prosimy robić z cytatami . Dzięki temu wiemy o czym i z kim pisaliśmy, nie musimy przeszukiwać stosu prywatnych wiadomości czy przeszukiwać wielu stron na forum. Znów ułatwia nam to wycenę jak i bezproblemowe spakowanie wysyłki, a przecież i nam jak i WAM chodzi o to samo - szybkość realizacji zamówienia, brak pomyłki.


- zakup poprzez Allegro, czyli zamówiony towar możemy na życzenie wystawić na aukcji Allegro i zasady płatności jak i wysyłki obowiązują zgodnie z zapisem na stronie aukcyjnej.

Dodamy tylko, że w momencie zakupu poprzez allegro cena ulega zmianie, mianowicie jest powiększona o koszty wystawienia aukcji.

- zakup poprzez sklep stacjonarny, czyli każdy towar można zakupić i odebrać osobiście w naszym sklepie, adres i kontakt na stronie www.silesiaparts.pl .

Można zadzwonić, przedstawić się, koniecznie zaznaczyć, że jest się forumowiczem z danego klubu/forum. Dalsze instrukcje podamy My w rozmowie.

Oryginalne części BMW. Czas oczekiwania na oryginały aż te dotrą do nas to od 3 do 5 dni roboczych. Termin ten może się skrócić w określonych okolicznościach.

3. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE

Reklamacja poprzedzona jest pisemnym (drogą mailową) oświadczeniem o przystąpieniu do procedury reklamacyjnej.

Do przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura), wypełniony protokół reklamacji (przy zgłoszeniu reklamacji wysyłamy go droga mailową) oraz wypełniona karta gwarancyjna (jeżeli takowa została wydana).

Paczka wysłana jest na koszt Klienta - paczek za pobraniem nie odbieramy.

Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu przez naszego pracownika zgodności z w/w punktami produkt zostaje odesłany do producenta - czas na podjecie decyzji o ustosunkowaniu się do reklamacji to 2tyg (każdy producent tyle ma). O przebiegu procesu informujemy na bieżąco.

W przypadku uznanej reklamacji , klient ma prawo do otrzymania produktu sprawnego (koszt ponownej wysyłki do klienta pokrywa nasza firma) bądź równowartości produktu (koszty dotychczasowych wysyłek nie będą jednak uwzględniane). Jeśli klient zdecyduje się na pierwszy wariant, a producent nie będzie w stanie dostarczyć sprawnego produktu , klient otrzyma równowartość produktu o czym zostanie poinformowany.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji , produkt zostanie odesłany do klienta wraz z opinią orzekająca o odrzuceniu reklamacji.


Reklamacja usługi transportowej w firmie kurierskiej DPD możliwa jest jedynie po wypełnieniu protokołu szkody w obecności kuriera, w chwili odbioru paczki. Sporządzenie protokołu po odbiorze jest możliwe , jednak w zdecydowanej większości przypadków reklamacja rozpatrywana jest na niekorzyść Klienta. Stroną rozstrzygającą jest w takim wypadku tylko i wyłącznie firma DPD i tylko od niej zależy ostateczna decyzja.

Nie dajemy towaru do przetestowania - sprawdzenia itp. zanim towar zostanie wysłany do zamawiającego, będziemy robić wszystko by zminimalizować możliwość wystąpienia błędu, jeżeli takowy wystąpi to oczywiście nie będziemy robić problemu ze zwrotami, jesteśmy tutaj by współpracować.

Części oryginalne nie podlegają zwrotom.

4. CZAS NA ODPOWIEDŹ

Będziemy udzielać wszelkich informacji na bieżąco, aczkolwiek prosimy o wyrozumiałość w przypadku chwilowego braku kontaktu na forum.

5. WYSYŁKA

Wysyłamy Pocztą Polską i firmą kurierską DPD.

Z racji szybkości dostarczanych paczek zdecydowanie preferujemy KURIERA, cena paczki kurierskiej ubezpieczonej do 30kg to jedyne 20zł.

Zwyczajowo nie wysyłamy paczek ZA POBRANIEM. Na wyraźne życzenie Klienta koszt wysyłki za pobraniem to 25zł. Oryginałów za pobraniem nie wysyłamy!

Wysyłamy również za granice kraju, ceny wysyłki uzgadniane są indywidualnie i są różne w zależności od kraju. Wysyłka firmą kurierską DPD, ceny są atrakcyjne.

6. Wiążących INFORMACJI nt towaru i wysyłek udzielam tylko ja i MIBHELL.
Ostatnio edytowano 2011-08-16, 09:07 przez Jeztom, łącznie edytowano 17 razy
http://www.aso-bmw.pl
http://www.facebook.com/ASOBMW


Zgarnij rabaty -> zarejestruj się w sklepie i na FB, oraz zapoznaj się z programem "Dodatkowe rabaty za plecenia" - ZAPRASZAMY

Avatar użytkownika
mibhell

Posty: 104
Dołączył(a): 2010-01-19, 01:43
Lokalizacja: www.ASO-BMW.pl

Re: ZASADY i INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW

Postprzez mibhell » 2014-12-15, 11:15

Informacje dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym http://www.ASO-BMW.pl


Aby widzieć ceny z rabatem dla siebie należy być ZALOGOWANYM do sklepu:
Obrazek

Rabat wynosi od 7% do 15% w zależności od asortymentu, ceny części OE BMW są już opatrzone maksymalnym możliwym rabatem i nie podlegają dodatkowemu rabatowaniu.

Zachęcamy do zapoznania się z sposobami rabatowania w tym rabacie dodatkowym za polecenia: http://www.aso-bmw.pl/rabaty

Części można dobierać poprzez katalog produktów (drzewo) znajdujący się po lewej stronie ekranu:
Obrazek

Lub/i posiadając numer oryginału BMW (7 lub 11 cyfr) można go wklejać w naszą wyszukiwarkę, również po lewej stronie nad katalogiem produktów:
Obrazek

W bazie sklepu jest ponad 100tys części OE wiec w znakomitej większości poszukiwana część zostanie odnaleziona, jeżeli jest do niej przypisany zamiennik to również on zostanie wyświetlony w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli nie posiadasz nr OE BMW a chcesz bezbłędnie wytypować część do swojego BMW możesz skorzystać z oficjalnego katalogu BMW, link znajduje się w naszym sklepie:
Obrazek

Potrzebujesz pomocy w doborze części, chcesz zapytać o status zamówienia bądź po prostu z nami popisać ;) ? Możliwości kontaktu jest wiele i tylko Ty decydujesz która jest najwygodniejsza bądź najszybsza dla Ciebie:
Obrazek

Aby być na bieżąco z informacjami od nas takimi jak promocje, wyprzedaże, ciekawostki motoryzacyjne czy informacje o sklepie polub i za subskrybuj nasz profil na FB https://www.facebook.com/ASOBMW :
Obrazek
Oficjalny sklep Silesia Parts:
http://www.ASO-BMW.pl
http://www.facebook.com/ASOBMW

DODATKOWE RABATY -> zarejestruj się w sklepie i polub na FB, oraz zapoznaj się z programem "Dodatkowe rabaty za polecenia" - ZAPRASZAMY!


Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość