Strona główna forum
Forum
Wszystko o serii 5
Pomoc w Zakupie

BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

szakq123

Imię: Krzych
Posty: 9
Dołączył(a): 2016-10-18, 13:56

BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez szakq123 » 2017-02-10, 15:26

Cześć,

co sądzicie o autku:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... yItfn.html

kupiona w szwajcarii przez Polską firmę, potem odkupiona przez aktualnego właściciela, wg niego wymiana zderzaka przód i tył + malowanie błotnika z przodu

w ASO ponoć do 2012 roku, potem już nie

z góry dzięki!
Krzysztof

maciek_m30

Posty: 2531
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21
Ostrzeżenia: 1

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez maciek_m30 » 2017-02-10, 15:52

obudowa kolumny kier. niebieska? Okolica wlewu oleju uwalona, więc zapewne standardowo m54 lubi sobie chlapnąć. Gdzie ten koleś tym jeździł że ta komora silnika tak uwalona.. dywany, pedały, nawet deska po stronie pasażera. Osobiście odpuściłbym.

Avatar użytkownika
konrad1654

Posty: 2591
Dołączył(a): 2010-01-19, 13:23
Lokalizacja: Częstochowa

Moje BMW: było e30,e38;e39; 2x x5 jest bmw e60 530i i x5 3.0i

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez konrad1654 » 2017-02-10, 16:12

Gdzie tam widzisz m54...

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

maciek_m30

Posty: 2531
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21
Ostrzeżenia: 1

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez maciek_m30 » 2017-02-10, 16:30

nie spojrzałem na rocznik. Tak czy siak, taki widok wokół korka wlewu oleju daje do myślenia. No i mega biedawersja. Poza tym po VINie wychodzi że to 525i taki mały szczegół ..

Avatar użytkownika
PL Doughnut

Posty: 1739
Dołączył(a): 2009-07-20, 17:35
Lokalizacja: So'ton

Moje BMW: f10 530iA M Sport Pack

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez PL Doughnut » 2017-02-10, 16:39

LCI zatem N53. W opisie jest 525 zatem 3.0 218KM, 270Nm.Troche zaniedbana w środku ale nie to jest ważne. Cewki, wtryski oraz hpfp - zorientuj sié jak z tym bo to słabe punkty wcześniejszych N53. Odma oraz nagar na wlocie bo to jest bezpośredni wtrysk. Do 160 tys nie powinna brać oleju wiécej niż do 1 l na 16 tys km.

IMO
Obrazek

Avatar użytkownika
muldzio

Posty: 394
Dołączył(a): 2010-04-11, 20:49
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez muldzio » 2017-02-10, 16:50

maciek_m30 napisał(a):525i

bo 218 PS czyli oznaczenie modelu 525i...

ogólnie poza ceną nie wygląda jakoś bardzo zachęcająco... zwłaszcza jak wyżej zauważono korek oleju często używany, więc zaplanuj w swoim budżecie częste dolewki lub w najbliższym czasie remont... mniej lub bardziej rozległy...

Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBANU71070CT20526
Kod typu NU71
Typ 525I UL (EUR)
Typoszereg E E60 (MUE)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik N53
Pojemność skokowa 3.00
Moc 160
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Data prod. 2007-06-05
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów
S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD
S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach
S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, szwedzki
S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control
S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2
S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, start spoke 242
S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line
S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
Черный Bymep
ObrazekObrazek

Avatar użytkownika
PL Doughnut

Posty: 1739
Dołączył(a): 2009-07-20, 17:35
Lokalizacja: So'ton

Moje BMW: f10 530iA M Sport Pack

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez PL Doughnut » 2017-02-10, 17:53

Ośnieżone koła wskazuja na rychły koniec zawieszenia, a ciemniejsza pokrywa lewego filtra kabinowego, że zaraz padnie klima. Do tego skóra, grzane fotele oraz automat świadcza o tym, że to goals, wiec szkoda czasu. A tak powaznie, to nie ma bagnetu poziomu oleju. Możesz go sprawdzić tylko podczas jazdy na rozgrzanym silniku w idrive. Weź auto do ASO niech sprawdza.

IMO
Obrazek

maciek_m30

Posty: 2531
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21
Ostrzeżenia: 1

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez maciek_m30 » 2017-02-10, 19:27

Mnie osobiście takie zagrywki typu 530 w tytule a poniżej się okazuje że 525 tym bardziej zniechęcają.
grzana skóra i automat to rzeczywiście dobry wypas w aucie klasy premium z 2007r za 40k..

Avatar użytkownika
PL Doughnut

Posty: 1739
Dołączył(a): 2009-07-20, 17:35
Lokalizacja: So'ton

Moje BMW: f10 530iA M Sport Pack

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez PL Doughnut » 2017-02-10, 19:39

O ile mnie wzrok nie myli to w ogłoszeniu nie ma nic o tym, że jest to 530i. To autor tematu dał taki tytuł. Nie zapominajmy, że e60 to model z 2003 roku a poza tym wiéksze golasy były i sà na forum. Tzw wypolerowany na błysk wypas od handlarza pewnie by spowodował erekcje u niejednego amatora, ale ten jest be bo brudny. Nadal uważam, że warto sprawdzić. Može być dobra baza do modòw.

IMO
Obrazek

maciek_m30

Posty: 2531
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21
Ostrzeżenia: 1

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez maciek_m30 » 2017-02-10, 19:52

Moim zdaniem jak komuś nie chce się na 5 minut włączyć odkurzacza i przeciągnąć 4 razy szmatką auta do zrobienia zdjęć to tym bardziej nie chciało mu się robić innych rzeczy przy nim - niebieskie plastiki w środku i usmolony korek oleju zdają się potwierdzać niechlujność w obsłudze tego auta :) Komora silnika też wygląda że łatwego życia nie miało.

Avatar użytkownika
PL Doughnut

Posty: 1739
Dołączył(a): 2009-07-20, 17:35
Lokalizacja: So'ton

Moje BMW: f10 530iA M Sport Pack

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez PL Doughnut » 2017-02-10, 19:57

Sporo racji w tym jest. Ale nie dla wszystkich auto jest ołtarzem a mimo to dbajà o podstawowe ważne funkcje życiowe. I czasem warto sprawdzić.


IMO
Obrazek

maciek_m30

Posty: 2531
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21
Ostrzeżenia: 1

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez maciek_m30 » 2017-02-10, 21:57

Dla mnie żaden samochód nigdy nie był ołtarzem, zwyczajnie w syfie nie potrafię egzystować :) Jeśli autor wątku ma blisko można podjechać rzucić okiem ale w żadną dalszą wycieczkę bym się nie wybierał..

dominik-hiena

Imię: Dominik
Posty: 2
Dołączył(a): 2018-03-30, 16:48
Moje BMW: 525i e60 Lci

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez dominik-hiena » 2018-03-30, 17:06

Witam Panów,
Cieszę się iż zakup został zaniechany gdyż ja zakupiłem ten samochód.
Co prawda nie od klienta a zakupiłem go od Dilera Opla gdyż zapewne samochód on kupił.
Nie widziałem w jakim stanie był na ogłoszeniach lecz ja zakupiłem go wypachnionego wysprzątanego i umytego.

A skusiłem się na niego gdyż jako jedyny był krajowy ( zakupiony przez koncern szwedzki dla prezesa polskiego oddziału w Szwecji a następnie przypłynął do Polski i został tutaj po raz pierwszy zarejestrowany) , z udokumentowanym przebiegiem, serwisem w ASO BMW do 165.000 tyś oraz rozsądnym wyposażeniem ( owszem mogło być lepiej ale żaden egzemplarz w tym czasie nie spełniał powyższych moich wymagań)

Owszem błotnik przedni malowany i przedni zderzak ze względu na kolizje ( nie wypadek) na co właściciel przekazał certyfikat naprawy z ASO BMW, ale wymieniane były całe elementy i tylko lampa, poszycie zderzaka i czujnik, wiec zwykła obcierka.

Samochód w chwili zakupu oceniałem na dobrą 4. Co prawda wymagał pewnych inwestycji, ale które auto używane nie wymaga.

Do tej chwili czyli od kwietnia do teraz czyli równy rok ( prawie) zrobiłem 40 tys km i ....... klima działa ( mimo iż ktoś z was twierdził że pierdnie...) , olej ... 1 l na 8 tys km ale to wina odmy która jest do wymiany ale póki co zużycie oleju jest na akceptowalnym poziomie, oczywiście wymiany wymagały dwa wtryski, komplet świec , opony które mimo dwóch kompletów były już do wymiany, oleje, filtry , czujnik AUC , wkłady lusterek, iiiii koniec .

Obecnie wymienione Tarcze klocki OEM przód tył, oraz czeka mnie wymiana amortyzatorów ale to mój kaprys niż konieczność.

Także cieszę się iż nikt mi go nie sprzątnął sprzed nosa....

Dzięki.

aaa silnika N53 nie ma co sie bać , wystarczy lać 98 i nie ma problemu bo bezpośredni wtrysk nie lubi naszej herbaty 95 i dlatego są negatywne opinie o układzie wtryskowym silników z bezpośrednim wtryskiem....

Avatar użytkownika
PL Doughnut

Posty: 1739
Dołączył(a): 2009-07-20, 17:35
Lokalizacja: So'ton

Moje BMW: f10 530iA M Sport Pack

Re: BMW E60 530i WBANU71070CT20526 Bydgoszcz

Postprzez PL Doughnut » 2018-03-30, 20:00

dominik-hiena napisał(a):Witam Panów,
Cieszę się iż zakup został zaniechany gdyż ja zakupiłem ten samochód.
Co prawda nie od klienta a zakupiłem go od Dilera Opla gdyż zapewne samochód on kupił.
Nie widziałem w jakim stanie był na ogłoszeniach lecz ja zakupiłem go wypachnionego wysprzątanego i umytego.

A skusiłem się na niego gdyż jako jedyny był krajowy ( zakupiony przez koncern szwedzki dla prezesa polskiego oddziału w Szwecji a następnie przypłynął do Polski i został tutaj po raz pierwszy zarejestrowany) , z udokumentowanym przebiegiem, serwisem w ASO BMW do 165.000 tyś oraz rozsądnym wyposażeniem ( owszem mogło być lepiej ale żaden egzemplarz w tym czasie nie spełniał powyższych moich wymagań)

Owszem błotnik przedni malowany i przedni zderzak ze względu na kolizje ( nie wypadek) na co właściciel przekazał certyfikat naprawy z ASO BMW, ale wymieniane były całe elementy i tylko lampa, poszycie zderzaka i czujnik, wiec zwykła obcierka.

Samochód w chwili zakupu oceniałem na dobrą 4. Co prawda wymagał pewnych inwestycji, ale które auto używane nie wymaga.

Do tej chwili czyli od kwietnia do teraz czyli równy rok ( prawie) zrobiłem 40 tys km i ....... klima działa ( mimo iż ktoś z was twierdził że pierdnie...) , olej ... 1 l na 8 tys km ale to wina odmy która jest do wymiany ale póki co zużycie oleju jest na akceptowalnym poziomie, oczywiście wymiany wymagały dwa wtryski, komplet świec , opony które mimo dwóch kompletów były już do wymiany, oleje, filtry , czujnik AUC , wkłady lusterek, iiiii koniec .

Obecnie wymienione Tarcze klocki OEM przód tył, oraz czeka mnie wymiana amortyzatorów ale to mój kaprys niż konieczność.

Także cieszę się iż nikt mi go nie sprzątnął sprzed nosa....

Dzięki.

aaa silnika N53 nie ma co sie bać , wystarczy lać 98 i nie ma problemu bo bezpośredni wtrysk nie lubi naszej herbaty 95 i dlatego są negatywne opinie o układzie wtryskowym silników z bezpośrednim wtryskiem....
Szerokości.

Regards
Obrazek


Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości