Strona główna forum
Forum
Wszystko o serii 5
Pomoc w Zakupie

[e39] pomoc w zakupie

tajnos

Posty: 78
Dołączył(a): 2009-11-10, 19:41
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez tajnos » 2009-11-29, 22:31

No wiec tak koledzy Bylem ,Widzialem , I zabralem :)
Wlasnie wrócilem z Radomia(270km) tym BMW i jestem zadowolony , Kuba spoko gosc milo , sprawnie, negocjacje byly ciezkie ale walczylem twardo :hyhy:
Auto naprawde ladne i sprawne, jedyne co to termostat do wymiany (oby) i jest jeden problem sam nie wiem co moze byc przyczyna.
Mianowicie bieg 1 prawie do odciny idzie pieknie bieg 2 gaz do dechy i zonk przez 2 sek. brak ciagu obroty spadaja i znow idzie jak ta lala .
podepne pod kompa i zobaczymy jakie kwiatki wyjda .
Tak dla ciekawostki w sobote przyprowadzilem paska z 05r igla co prowadzil sie jak na moje kaprawe oko identyko jak to o wiele starsze BMW :P
No to lece bo trza to :drunk:

A i szukam prawego lusterka fotochrom :)

Avatar użytkownika
maciekpkow

Posty: 17553
Dołączył(a): 2007-08-21, 20:07
Lokalizacja: Pruszków

Moje BMW: E60 535d M-pak Le Mans blue
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=44915
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=60855
BYŁA 540: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=10983

Postprzez maciekpkow » 2009-11-29, 23:06

to gratulejszyn, niech się dobrze spisuje :bmw:

tajnos napisał(a):A i szukam prawego lusterka fotochrom


lewe czy prawe - żadna różnica, przekładasz tylko kółko obrotowe, przechodzę przez to - znalazłem na allegro :D
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
MAYDAY
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
AdamM

Imię: Adam
Posty: 9652
Dołączył(a): 2008-12-15, 20:51
Lokalizacja: WZ

Moje BMW: e39 540iA
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=16276

Postprzez AdamM » 2009-11-29, 23:14

Fajnie Marcin mam nadzieję że będziesz zadowolony.

Avatar użytkownika
Marcin

Posty: 13602
Dołączył(a): 2007-08-17, 23:52
Lokalizacja: Wołomin

Moje BMW: E60 545i ACS
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=3070

Postprzez Marcin » 2009-11-29, 23:43

maciekpkow napisał(a):tajnos napisał/a:
A i szukam prawego lusterka fotochrom


lewe czy prawe - żadna różnica, przekładasz tylko kółko obrotowe, przechodzę przez to - znalazłem na allegro


tajnos pisze o lusterku, a Ty o wkładzie :P ;)

Avatar użytkownika
maciekpkow

Posty: 17553
Dołączył(a): 2007-08-21, 20:07
Lokalizacja: Pruszków

Moje BMW: E60 535d M-pak Le Mans blue
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=44915
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=60855
BYŁA 540: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=10983

Postprzez maciekpkow » 2009-11-29, 23:48

Marcin napisał(a):tajnos pisze o lusterku, a Ty o wkładzie


:oops: :oops: 8)
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
MAYDAY
Obrazek
Obrazek

tajnos

Posty: 78
Dołączył(a): 2009-11-10, 19:41
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez tajnos » 2009-11-30, 17:18

a nie nie no dobrze pisze" maciekpkow" szukam wkladu bo tu fotochrom sie wylal.
Czyli bez roznicy czy lewe czy prawe bo i tak pasuje tak?

A tak wlasciwie to nie do tematu wiec juz nie bede......

Avatar użytkownika
Tomi

Posty: 2009
Dołączył(a): 2008-09-05, 20:04
Lokalizacja: Augustów

Postprzez Tomi » 2009-11-30, 17:26

Zakładaj Galerie swojej :5er: :bmw:

tajnos

Posty: 78
Dołączył(a): 2009-11-10, 19:41
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez tajnos » 2009-11-30, 17:30

No taki mialem zamiar jednak u mnie ciezko z czasem , ale napewno powstanie :)

Avatar użytkownika
maciekpkow

Posty: 17553
Dołączył(a): 2007-08-21, 20:07
Lokalizacja: Pruszków

Moje BMW: E60 535d M-pak Le Mans blue
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=44915
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=60855
BYŁA 540: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=10983

Postprzez maciekpkow » 2009-11-30, 19:53

tajnos napisał(a):Czyli bez roznicy czy lewe czy prawe bo i tak pasuje tak?


tak, tak jak napisałem wyżej :D

Marcin napisał(a):tajnos pisze o lusterku, a Ty o wkładzie

:P :P
Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę chill-outu naszego.
MAYDAY
Obrazek
Obrazek

Avatar użytkownika
gizbern

Posty: 699
Dołączył(a): 2009-03-29, 22:17
Lokalizacja: wrocław

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... 08#p133408

Postprzez gizbern » 2009-11-30, 19:55

gratki. niech Ci służy jak najlepiej!!!!
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę... czasami aż mi ciężko ich wyprzedzić...

moja bunia:
viewtopic.php?t=6633

"W moich żyłach płynie benzyna, zamiast płuc świszczy turbina, w miejscu serca mam świec sześć, ktore układają się w magiczne R6, co tu gadać, co tu kryć - nie da się bez jazdy żyć!!"! :)

Jacek530d

Posty: 96
Dołączył(a): 2009-10-13, 06:35
Lokalizacja: New Yaworzno City

Postprzez Jacek530d » 2009-11-30, 21:25

To teraz zacznie się .... inwestycja w "upiększanie", choć zalezy to oczywiście od gustu. Jedni wolą retro drudzy "lift" :) Gratuluję zakupu i życzę zadowolenia z autka:)
Ból przeminie, chwała pozostanie, kobiety lubią blizny...

tajnos

Posty: 78
Dołączył(a): 2009-11-10, 19:41
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez tajnos » 2009-12-01, 19:09

no w planach mam
-dokladka przód
-lampy tyl lift z pomaranczowymi kierunkami
-lampy przod same nowe klosze takie jakby po lifcie z pomaranczowymi kier.
moze kiedys dwie koncowki wydechowe :)

bedzie spoko?

Avatar użytkownika
gizbern

Posty: 699
Dołączył(a): 2009-03-29, 22:17
Lokalizacja: wrocław

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... 08#p133408

Postprzez gizbern » 2009-12-01, 19:13

skoro juz wydajesz na nowe lampy to czemu nie z bialymi kierunkami?? wg mnie o wiele ladniejsze sa biale
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę... czasami aż mi ciężko ich wyprzedzić...

moja bunia:
viewtopic.php?t=6633

"W moich żyłach płynie benzyna, zamiast płuc świszczy turbina, w miejscu serca mam świec sześć, ktore układają się w magiczne R6, co tu gadać, co tu kryć - nie da się bez jazdy żyć!!"! :)

darcyn

Posty: 291
Dołączył(a): 2008-01-13, 20:40
Lokalizacja: sosnowiec

Postprzez darcyn » 2009-12-01, 19:20

tajnos napisał(a):dokladka przód

jaka?

tajnos

Posty: 78
Dołączył(a): 2009-11-10, 19:41
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez tajnos » 2009-12-01, 20:14

z tymi lampami to jeszcze do przemyslenia popatrze fotki co i jak sie prezentuje i sie zobaczy.
A dokladka to jakas delikatna nieduza musze poszukac jeszcze
Niedawno wrócilem z garazu, wymienilem termostat i paski ,odpowietrzyc BMW to koszmar ale sie udalo.
Kierowco jeszcze "dyszka" zajrzyjmy smierci w oczy......

-BMW???
-Suzuki GSX1000R
-VWJetta

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości