Strona główna forum
Forum
Tuning

Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne w waszych piątkach.
Avatar użytkownika
LPWR

Posty: 504
Dołączył(a): 2013-04-25, 13:45
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: Było: E34 M43B18
Było: E32 M60B30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=43620

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez LPWR » 2016-02-04, 12:53

Mógłbym prosić o założenie tych felg:


Z tym, że to pierwsze zdjęcie jest słabej jakości i dlatego te felgi dużo straciły. I wyszło to tak:

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
MiSZ

Imię: Michał
Posty: 80
Dołączył(a): 2014-12-22, 23:02
Moje BMW: E60 530i Sedan
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=5 ... ead#unread

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez MiSZ » 2016-02-23, 22:00

Obrazek
Prosiłbym o zrobienie środków felg (tam gdzie jest czarny) w kolorze grafitowym i jasnym szarym oraz lekko obniżyć auto.

Avatar użytkownika
LPWR

Posty: 504
Dołączył(a): 2013-04-25, 13:45
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: Było: E34 M43B18
Było: E32 M60B30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=43620

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez LPWR » 2016-02-25, 12:42

MiSZ napisał(a):Obrazek
Prosiłbym o zrobienie środków felg (tam gdzie jest czarny) w kolorze grafitowym i jasnym szarym oraz lekko obniżyć auto.


Jakbyś mógł to podaj model felg. Łatwiej będzie podmienić niż zmienić kolor rotora tutaj ponieważ za bardzo zlewa się z tłem.

Avatar użytkownika
MiSZ

Imię: Michał
Posty: 80
Dołączył(a): 2014-12-22, 23:02
Moje BMW: E60 530i Sedan
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=5 ... ead#unread

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez MiSZ » 2016-02-26, 18:43

Felgi to Vermilion virtus Carbon polish. Z góry dzięki.

Avatar użytkownika
LPWR

Posty: 504
Dołączył(a): 2013-04-25, 13:45
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: Było: E34 M43B18
Było: E32 M60B30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=43620

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez LPWR » 2016-02-27, 11:53

MiSZ napisał(a):Felgi to Vermilion virtus Carbon polish. Z góry dzięki.


Udało mi się tylko coś takiego zrobić. Ponieważ tak jak pisałem wyżej zdjęcie jest za ciemne i się zlewa w całość dlatego też nie obniżyłem auta. Masz tak na szybko. Z tym ,że jedne srebno/białe tak jakby,a drugie ciemne udało mi się zrobić.

Obrazek

Obrazek

Edit jeszcze takie:

Obrazek

Avatar użytkownika
MiSZ

Imię: Michał
Posty: 80
Dołączył(a): 2014-12-22, 23:02
Moje BMW: E60 530i Sedan
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=5 ... ead#unread

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez MiSZ » 2016-02-28, 22:59

LPWR

Dzięki bardzo jeszcze raz :)

Avatar użytkownika
artim32

Posty: 262
Dołączył(a): 2013-09-08, 15:54
Moje BMW: E34 525i
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=62711

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez artim32 » 2016-04-04, 18:36

proszę o zmianę koloru rotorów na ori srebrny, grafit. ;)
Obrazek

Avatar użytkownika
LPWR

Posty: 504
Dołączył(a): 2013-04-25, 13:45
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: Było: E34 M43B18
Było: E32 M60B30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=43620

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez LPWR » 2016-04-04, 21:27

proszę o zmianę koloru rotorów na ori srebrny, grafit. ;)


Podrzuć jakieś zdjęcie typowo z boku samochodu to bezie dużo łatwiej i wtedy Ci zrobie fajne srebrne i grafitowe. :).

Tutaj jedno zrobiłem Ci tak, ale kolor nie wyszedł jakiś typowo srebrny tylko minimalnie złotawy.

Obrazek

woz

Posty: 1230
Dołączył(a): 2011-08-26, 09:16
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez woz » 2016-08-17, 21:46

OK, teraz sie mega wychyle...

O pd razu napisze, jesli nie przejdzie to niech admin wywali moj post zeby smieci nie bylo, bo zdaje sobie sprawe z tego, ze to forum jest 5er, a nie jakis nudnych okularow. Tyle, ze ten nudny dupowoz moze sie okazac ze zostanie u mnie na chwile dluzej wiec i cos bym zrobil z nim. Czy jest mozliwosc zeby ktos mi wrzucil felge na mojego okulara zebym wogole widzial jak to by wygladalo? Sprowadza sie to do tego, ze mam nie daleko za dosc mala kase 17 calowe ktore nawet i fajnie moze by lezaly. Obecnie mam 16 calowe ktore sa tak nudne, ze kreci mi sie w brzuchu..

Auto wyglada tak..

Obrazek

Obrazek

a felgi ktore mnie interesuja to te:

Obrazek

Obrazek

Pozdro :)
the sweet sound of V8...

Avatar użytkownika
LPWR

Posty: 504
Dołączył(a): 2013-04-25, 13:45
Lokalizacja: Tychy

Moje BMW: Było: E34 M43B18
Było: E32 M60B30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=43620

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez LPWR » 2016-08-28, 11:07

Trochę czasu minęło, ale przez ostatnie miesiące nie miałem dostępu do kompa. Tak to wyszło na szybko :)

Obrazek

woz

Posty: 1230
Dołączył(a): 2011-08-26, 09:16
Lokalizacja: Wrocław

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez woz » 2016-08-28, 11:39

Podziękował :)
the sweet sound of V8...

maksior

Imię: maks
Posty: 23
Dołączył(a): 2014-09-16, 20:56
Moje BMW: e34

Re: Przeróbki waszych beemek - Vitrual Tunning

Postprzez maksior » 2017-01-19, 14:31

Powitać!

Pany
posadźcie mi ta koze przede wszystkim :)

- polerke rantów
- rotory w kolor auta,ori srebrny bmw,grafit


Obrazek
Obrazek

Poprzednia strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość