Strona główna forum
Forum
Mechanika
Zrób to sam

[E34] Test Zegarów!

Avatar użytkownika
kantor

Imię: michał
Posty: 1747
Dołączył(a): 2010-03-08, 21:08
Lokalizacja: siem-ce śl

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: E39 m52b28tu 99r
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=36977

Postprzez kantor » 2010-12-27, 21:33

a ja myslalem ze u mnie mam cos zwalone bo tez tak mam ze ida do polowy, jak widac to norma z duzym CC wiec sie uspokoilem.

pozdro
BMW 4 life

Avatar użytkownika
vickier

Posty: 954
Dołączył(a): 2010-05-31, 21:50
Lokalizacja: WY/DGL

Moje BMW: było E34 M20B20 sedan
jest BMW E34 M50B20 touring
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=66238

Postprzez vickier » 2012-02-20, 14:05

U mnie na starych zegarach (bez wyświetlacza) nie działa
POŁAWIACZ PEREŁ

andread

Posty: 3
Dołączył(a): 2013-03-16, 21:39
Lokalizacja: Lublin

Postprzez andread » 2013-03-16, 21:59

Witam jestem nowy i oczywiscie mam problem z zegarami.
A mianowicie padla mi bateria i musialem podladowac.
Ruszylem w trase komunikaty po niemiecku i zaznacze ze wszystko dziala jak dzialalo wczesniej przed wyciaganiem bateri.
Postaniwilem zmienic jezyk na angielski juz po dojechaniu do celu. Robilem to tak nieudolnie ze zeobilem 3x test zegarow a przy tym zauwazylem ze wskazowka od predkosiomierza nie wychyla sie idealnie w pion tylko miej wiecej 125km a bylo kiedys 130km po czym wracajac do domiu jade grzeje w srodku a tu zimny nawiew patrze gaz tez sie niw wlaczyl mysle co jest jak temp. wody pokazuje pion. I to wsasnie poj problem prawie od razu po zapaleniu silnika pokazuje ze jest cieply plyn chlodniczy. Czy test cos mogl uszkodzic?
Prosze o jakies rady.
Wymyslilem ze zdejme kleme i poczekam zaraz pojde zaloze ja i zobacze co mi bedzie pokazywac.
W trasie podczas powrotu po jakis 8km zaczelo wiac cieplym i gaz tez sie przelaczyl ale przy tym szarpal co sie nie zdarzalo wczesniej.
Prosze o pomoc.

andread

Posty: 3
Dołączył(a): 2013-03-16, 21:39
Lokalizacja: Lublin

Postprzez andread » 2013-03-16, 22:28

Juz testowalem i jezdzilem.
Nadal temp. wplynu wali w... a grzanie przy ustawieniu na maksa rnp na 3 biegu to raz cieple raz zimne zmienia sie co minute. Test zegarow pokazuje to samo tylko pomylilem sie piszac ze pion to 130km\h bedzie 140km a wskazuwka ustawia sie w pozycji 134km podczas testu.
NIe wiem co jest nie tak i jak to zrobic i co zrobic zeby bylo jak wczesniej.
Prosze o pomoc jakies pomysly.

jakubmw

Posty: 294
Dołączył(a): 2011-01-01, 13:29
Lokalizacja: zach

Postprzez jakubmw » 2013-03-17, 08:27

zapowietrzony uklad chlodzenia sprawdz poziom plynu i odpowietrz

andread

Posty: 3
Dołączył(a): 2013-03-16, 21:39
Lokalizacja: Lublin

Postprzez andread » 2013-03-17, 13:32

miales kolego racje.
ogolnie to mi plyn ucieka z pod korka tego malego do odpowietrzenia a jz go dwa razy wymienilem. jak zagrzany jest silnik to widac bomble z pod niego. pomysl na ten korek z takiego plastiku i z takimi wycieciami jest beznadziejny bo sie ukreca przy dokrecaniu. Awogole to chyba musze chlodnice wymienic i skoncza sie problemy bo czasem podcieka z weza znajdujacego sie u gory bo kruciec wychodzacy z chlodnicy jest zlamany i duzo krotrzy niz powinien.
dzieki za rade pomoglo.
Pozdrawiam serdecznie

Rafał91

Imię: Rafał
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-11-17, 11:46
Moje BMW: E34 525i

Re: [E34] Test Zegarów!

Postprzez Rafał91 » 2016-12-28, 21:08

Sorry za odkopanie tematu ale mam problem związany właśnie z tym całym testem...
Otóż czy ktoś z Was miał coś takiego że ten test na zegarach włączył się samoczynnie na odpalonym silniku? Po prostu po odpaleniu silnika i chwili pracy test sam uruchamia się w zegarach. Czym to może być spowodowane? Dodam tylko, że autko przeszło remont całego silnika i od tej pory mam problem z tym że cały czas świeci się okienko z przebiegiem ( nawet po zgaszeniu i zamknięciu auta), nie nabija przebiegu dziennego (?) i właśnie ten test który sam się włącza.

Poprzednia strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości