Strona główna forum
Forum
Mechanika
Zrób to sam

[eXX] Kasowanie Inspekcji w BMW

Avatar użytkownika
DAREX

Posty: 5191
Dołączył(a): 2007-08-17, 09:42
Lokalizacja: Żory

Moje BMW: F13 650i

[eXX] Kasowanie Inspekcji w BMW

Postprzez DAREX » 2007-08-19, 12:02

Tu macie link jak to zrobić!!!!!

http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm
Ostatnio edytowano 2008-01-23, 23:40 przez DAREX, łącznie edytowano 2 razy

Avatar użytkownika
Marcin

Posty: 13604
Dołączył(a): 2007-08-17, 23:52
Lokalizacja: Wołomin

Moje BMW: E60 545i ACS
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=3070

Postprzez Marcin » 2007-08-21, 23:07

W nowszych modelach ze złączem diagnostycznym we wnętrzu auta kasowanie inspekcji odbywa się za pomocą kombinacji przycisków w zegarach:


Wyłączyć zapłon, nacisnąć i trzymać przycisk znajdujący się po lewej stronie licznika (między wskaźnikiem paliwa, a prędkościomierzem), przekręcić kluczyk w pozycję 1.
Po 5 sekundach "OIL SERVICE" i "INSPECTION" wyświetlają się razem z komunikatem "reset" lub "re".
Puścić i znów nacisnąć i trzymać przycisk.
Po 5 sekundach "reset" lub "re" zaczyna migać.
Puścić i znów nacisnąć i puścić przycisk.
Powinien wyświetlić sie nowy odstęp pomiędzy przeglądami.
Nacisnąć i puścić przycisk, powinien wyświetlić się komunikat " END SIA"
Wyłączyć zapłon.

Przemek

Posty: 1512
Dołączył(a): 2007-08-21, 15:51
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Przemek » 2007-08-21, 23:12

no to dla uzupełnienia ja dodam jak sie to robi w E60


Przekręcamy kluczyk na poz nr 2 wciskamy przycisk do kasowania przebiegu dziennego i trzymamy go wciśniętego aż do wejścia w menu serwisowe, następnie wybieramy opcje która nas interesuje (olej, klocki przód, tył, płyn hamulcowy, przegląd całościowy, mikrofilltry) naciskając przycisk do kasowania przebiegu dziennego, następnie trzymamy go do pojawienia sie napisu RESET? puszczamy i zatwierdzamy naciskając jeszcze raz .... :) :)

**luk**

Posty: 3
Dołączył(a): 2008-04-26, 09:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez **luk** » 2008-04-26, 09:58

witam
ja tak zrobiłem w swojej E60 i zamiast zresetować wyskoczyło mi -15000 km i za cholere nie można skasować !
Ma ktoś pomysł jak to zwalić z szafy??

Avatar użytkownika
artek535

Posty: 2155
Dołączył(a): 2007-09-16, 18:14
Lokalizacja: Plock/Ballykelly

Postprzez artek535 » 2008-04-26, 17:19

a nie jest tak ze teraz od 15 tys bedzie Ci lecialo w dol? Do zera i wtedy serwis?
Obrazek
Obrazek
Siema [you]
Zobacz moje 535i
Bokiem
Musze
Wchodzic

Avatar użytkownika
pmpower

Imię: Marcin
Posty: 1358
Dołączył(a): 2007-11-27, 23:02
Lokalizacja: szczecin

Moje BMW: 528i

Postprzez pmpower » 2008-05-11, 02:16

wymieniłem olej tym razem troszkę szybciej(e39),na samych zielonych,skasowałem i dalej same zielone,czy nie skasowałem ?,już zrobiłem ponad 1000km i stoją w miejscu

Avatar użytkownika
Spider

Posty: 4877
Dołączył(a): 2007-08-27, 17:27
Lokalizacja: PL

Postprzez Spider » 2008-05-11, 08:40

pmpower napisał(a):wymieniłem olej tym razem troszkę szybciej(e39),na samych zielonych,skasowałem i dalej same zielone,czy nie skasowałem ?,już zrobiłem ponad 1000km i stoją w miejscu

Bo znikaja srednio po ok. 2tys km
ALWAYS BET ON BLACK

Avatar użytkownika
kri100s

Posty: 6530
Dołączył(a): 2007-10-04, 08:44
Lokalizacja: Chorzów

Moje BMW: e65 745i & e36 320i

Postprzez kri100s » 2008-05-11, 09:03

Spider napisał(a):Bo znikaja srednio po ok. 2tys km

Zaleznie od stylu jazdy.

biały

Postprzez biały » 2008-05-11, 22:36

Zrobiłem 13500 km i nadal sie swieci jedna dioda zielona , tak że szybka jazda w trasie jest lepsza niż szybka jazda po mieście bo jak deptałem na mieście to po 10000 km swieciła sie już żółta

Sebastiano 525

Posty: 159
Dołączył(a): 2007-10-26, 20:38
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Sebastiano 525 » 2008-12-29, 16:36

Witam ...
Zrobilem wedlug instrukcji która otrzymałem i nie skasowal sie oil serwis :shock: ???Wsadzilem kabelek do 7 i 19 do mam model z 89r. przy wyl stacyjce potem jak juz bylo wsadzone przekrecilem kluczyk na zaplon i poczekalem a tu nadal nic... oil serwis nadal sie swieci... :zly:
A kabelek miedziany twardy probowalem rowniez miedzinaym miekim i tez bez rezultatu.. :mur:
M5 Only Dream ...

Danich

Posty: 2351
Dołączył(a): 2008-01-26, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Moje BMW: e39 535i V8

Postprzez Danich » 2008-12-29, 16:55

może spróbuj 7 a zamiast 19 weż dobra mase z nadwozia ja tak robiłem i zawsze działało
były e30 2.0/ e34 2.0/ e34 2.5/ e34 3.5/ e30 1.6/e36coupe obecna e39 535

Avatar użytkownika
marek520

Imię: Marek
Posty: 701
Dołączył(a): 2007-08-18, 16:24
Lokalizacja: Brodnica

Moje BMW: E39 523 2000 r MPAK
Jest: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=6 ... 80#p810380
Było: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=1012
Było: http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Postprzez marek520 » 2008-12-29, 23:45

Sebastiano 525 napisał(a):A kabelek miedziany twardy probowalem rowniez miedzinaym miekim i tez bez rezultatu..

Twardy musi być :rotfl:
Brodnica 5er Team

Sebastiano 525

Posty: 159
Dołączył(a): 2007-10-26, 20:38
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Sebastiano 525 » 2009-01-24, 22:52

Zrobione już chwile temu dzieki za pomoc... :drunk:
Pozdrawiam :5er:
M5 Only Dream ...

PePe

Posty: 382
Dołączył(a): 2008-10-23, 19:44
Lokalizacja: Wawa-Rembertów

Postprzez PePe » 2009-03-17, 08:27

dobra...

cegiełki OK...]


a dzisiaj zapalił mi się pomarańczowy zegarek... pewnie coś z płynem hamulcowym jak domniemywam...

idzie wykasować tylko sam ten zegarek?? bo cegiełki zielone mam jeszcze 3-y 8) 8)

Avatar użytkownika
Marcin

Posty: 13604
Dołączył(a): 2007-08-17, 23:52
Lokalizacja: Wołomin

Moje BMW: E60 545i ACS
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=3070

Postprzez Marcin » 2009-03-17, 11:21

Idzie. Co prawda juz tego nie pamietam bo juz nie mam e39, zawsze robiłem to odruchowo, ale spróbuj tak jak opisałem w drugim poście tego tematu z pominięciem OIL SERVICE.

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość