Strona główna forum
Forum
Mechanika
Zrób to sam

[e39] Garrett GT2260V

pixel1988

Posty: 32
Dołączył(a): 2013-06-08, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk

Moje BMW: E65 745i, E30c 54b30

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez pixel1988 » 2015-05-13, 22:41

Witam, jest ktoś już w stanie napisać coś o żywotności podzespołów po tej modyfikacji ? lub jakiś nietypowych problemach ? większość podzespołów już ogarniętych w samochodzie więc zastanawiam się czy wymieniać turbinę czy robić sam program ? docelowo planuje 235 km 490 Nm w zależności od tego co pokaże na hamowni.

Avatar użytkownika
Krasek

Imię: Andrzej
Posty: 2338
Dołączył(a): 2009-01-18, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Moje BMW: E39 530d
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez Krasek » 2015-05-14, 22:41

Do tego co planujesz, nie trzeba zmieniać turbo.
Obrazek

kawka1122

Imię: Michał
Posty: 316
Dołączył(a): 2014-05-05, 13:55
Lokalizacja: Wałcz/Poznań

Moje BMW: E39 525d Touring M-Pak 207km 460nm
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=55547

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez kawka1122 » 2015-05-18, 12:09

posiada ktoś gt2260 w 525d ? chciałbym się dowiedzieć jak to pracuje po programie ile KM i NM
E39 Touring 525d M-Pakiet Powered by TC-Performance

Avatar użytkownika
Apacer

Imię: Krzysiek
Posty: 39
Dołączył(a): 2015-09-05, 15:27
Moje BMW: E60 530d 218Hp--> mod 300HP 615Nm--> w planach stage2 370Hp

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez Apacer » 2015-09-07, 21:04

W e60 525d ta turbina jest, po lekkim programie bez problemu 250km 550 nm.

Avatar użytkownika
h4cker

Posty: 882
Dołączył(a): 2012-06-25, 22:59

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez h4cker » 2015-09-18, 21:08

Czy w E65 3.0d z 2002r. jest GT2260V i będzie pasować do E39 po lifcie?

Avatar użytkownika
zuki997

Imię: Paweł
Posty: 362
Dołączył(a): 2013-03-06, 22:18
Lokalizacja: Wlkp

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=4 ... ead#unread

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez zuki997 » 2015-09-18, 21:13

Tak siedzi tam ta turbina. Jak najbardziej będzie pasować. Oczywiście musisz kupić węże olejowe od e65 e60 lub x5 3.0d 216km i rurę dolotu za turbo do ic i pózniej kombinacja.

Avatar użytkownika
h4cker

Posty: 882
Dołączył(a): 2012-06-25, 22:59

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez h4cker » 2015-09-18, 21:21

Bo stoi na szrocie E65 z 2002r. 3.0d z małym przebiegiem z angli i jakbym wziął turbo razem z przewodami olejowymi i jednym przewodem z/do intercoolera to dużo będzie z nim zabawy żeby to podłączyć do mojego intercoolera?

Avatar użytkownika
zuki997

Imię: Paweł
Posty: 362
Dołączył(a): 2013-03-06, 22:18
Lokalizacja: Wlkp

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=4 ... ead#unread

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez zuki997 » 2015-09-18, 21:23

Co do węży olejowych to jest p&p. Z rura do ic trzeba kombinować mogę ci wysłać zdjęcie na pw jak u mnie to jest zrobione.

Avatar użytkownika
h4cker

Posty: 882
Dołączył(a): 2012-06-25, 22:59

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez h4cker » 2015-09-18, 21:30

Poproszę :) i z góry dziękuje za szybką pomoc :ok: jak założę turbo to wrzucę fotki :P

bencio

Posty: 125
Dołączył(a): 2010-11-13, 18:17
Lokalizacja: Tychy

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=2 ... 14#p716714

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez bencio » 2015-09-23, 09:40

Wystarczy dokupić kawałek silikonowej złączki np z fmic.pl i po problemie
https://www.facebook.com/BiPreprezent
Obrazek

Avatar użytkownika
h4cker

Posty: 882
Dołączył(a): 2012-06-25, 22:59

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez h4cker » 2015-10-05, 19:07

No i ja stałem się posiadaczem tej suszarki i jedyny plus założenia to taki, że jest kompletna cisza w środku :) nic nie wyje i nie gwiżdżę :) poza tym dalej mam mega turbo dziurę do 2000obr... i na razie nie widzę wzrostu mocy :dobani: oddałbym go komuś tylko kto jest w stanie to ogarnąć?

Avatar użytkownika
Krasek

Imię: Andrzej
Posty: 2338
Dołączył(a): 2009-01-18, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Moje BMW: E39 530d
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=5 ... ead#unread

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez Krasek » 2015-10-06, 20:04

Bez mapowania, i opuszczeniu granicy dymienia nic nie zdziałasz. A dziura będzie jeszcze większa.
Obrazek

Avatar użytkownika
h4cker

Posty: 882
Dołączył(a): 2012-06-25, 22:59

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez h4cker » 2015-10-06, 20:35

Krasek napisał(a):Bez mapowania, i opuszczeniu granicy dymienia nic nie zdziałasz. A dziura będzie jeszcze większa.


Ten sam problem był na starej turbinie, że nie była doładowana...

Live data na GT2260V:

phpBB [video]


Auto było po jakimś chipie bo na hamowni wyszło 206KM i 530Nm więc to na pewno nie seria... czy jak progowa ma 3.7bara na postoju i 3.5bara podczas deptania może mieć wpływ na mulenie czy to całkiem odrębny temat?

Nie wiem czego się już czepić żeby doładowanie wróciło do normy :dobani:

bencio

Posty: 125
Dołączył(a): 2010-11-13, 18:17
Lokalizacja: Tychy

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=2 ... 14#p716714

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez bencio » 2015-10-07, 07:54

Ja bym zaczął od podjechania do kogos kto zajmuje się robieniem programów i zrobił program z nowa turbina bo tak to bez sensu takie zakładanie większej. Przy okazji zrobią diagnostykę silnika
https://www.facebook.com/BiPreprezent
Obrazek

Avatar użytkownika
k_w_

Imię: Krystian
Posty: 560
Dołączył(a): 2008-12-07, 10:30
Lokalizacja: WPN/WD

Moje BMW: e39 ///m57d30 T
e39 m51d25->m57d30
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=51750

Re: [e39] Garrett GT2260V

Postprzez k_w_ » 2016-01-11, 15:11

Dobra, a wracając do tematu, lepiej ori wtryski do e39 zregenerować czy od 535d wsadzić? :)
Timeless Ultimate Driving Machine
Obrazek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości