Strona główna forum
Forum
Mechanika
Zrób to sam

[e39] e39,e34 i inne Naprawa VANOSA,regeneracja,double vanos

Avatar użytkownika
green520

Posty: 262
Dołączył(a): 2010-08-02, 22:51
Lokalizacja: z daleka

[e39] e39,e34 i inne Naprawa VANOSA,regeneracja,double vanos

Postprzez green520 » 2010-09-17, 22:02

Niestety trzeba się zarejestrować . Opisany double vanos może komuś się przyda :)

http://readinvestments.pl/ssg/viewtopic ... 95497a5475
...Bo wszystkie mówią "masz super furę, misiu"

Avatar użytkownika
pozi81

Posty: 449
Dołączył(a): 2010-05-18, 11:09
Lokalizacja: NnN / Bhm

Postprzez pozi81 » 2010-09-17, 23:13

tutaj jak poszukasz to również znajdziesz ;)
Diagnostyka INPA,kodowanie Ncs
Birmingham UK
Jeśli pomogłem kliknij pomógł

ganster

Posty: 7
Dołączył(a): 2010-03-21, 12:50
Lokalizacja: Sułkowice/Gora Kal.

Postprzez ganster » 2010-10-15, 14:56


Avatar użytkownika
pozi81

Posty: 449
Dołączył(a): 2010-05-18, 11:09
Lokalizacja: NnN / Bhm

Postprzez pozi81 » 2010-10-15, 23:30

ganster napisał(a):a tu bardziej szczegółowo http://beisansystems.com/...s_procedure.htm


i się kolego mylisz że bardziej szczegółowo.Bo poza wymianą uszczelniaczy należy jeszcze zlikwidować luz na tłokach.

Krótko i na temat.JEŚLI KTOŚ NIE ZNA SIĘ NA TYM ODPOWIEDNIO DOBRZE TO NIECH LEPIEJ SIĘ NIE ZABIERA ZA VANOSA
Diagnostyka INPA,kodowanie Ncs
Birmingham UK
Jeśli pomogłem kliknij pomógł

ganster

Posty: 7
Dołączył(a): 2010-03-21, 12:50
Lokalizacja: Sułkowice/Gora Kal.

Postprzez ganster » 2010-10-16, 08:15

powiem szczerze nie jest to az tak skomplikowane jak sie wydaje ale trzeba miec troche pojecia o mechanice ja przerabiałem już ten temat tyle że na podwójnym vanosie jest mniej skomplikowane niz na pojedyńczym

Avatar użytkownika
sztabik1

Posty: 282
Dołączył(a): 2010-01-12, 17:36
Lokalizacja: Myślenice

Moje BMW: E39 523i 1996r.

Postprzez sztabik1 » 2010-11-14, 11:09

Koledzy czy jest ktoś w Krakowie albo okolicy kto mógłby mi naprawić tego Vanosa? W INPIE ciągle pojawia się błąd "Mechaniczne zacięcie Vanosa".

elmo0104

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-02-17, 20:53
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez elmo0104 » 2010-11-30, 08:59

Generalnie jeśli zdołasz sam wyjąć vanos(domyślam się że masz pojedyńczy) to możesz go do mnie wysłać pocztą a ja go zredeneruję dla Ciebie. Czas oczekiwania uzależniony od firmy transportującej. U mnie vanos jest max 1 dzień.
Regeneracja vanosów do silników M50,M52,M54,S50,(S52US również),S54,S62

Avatar użytkownika
pozi81

Posty: 449
Dołączył(a): 2010-05-18, 11:09
Lokalizacja: NnN / Bhm

Postprzez pozi81 » 2010-12-02, 00:03

a co z jego ustawieniem?również przez firme transportową
Diagnostyka INPA,kodowanie Ncs
Birmingham UK
Jeśli pomogłem kliknij pomógł

elmo0104

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-02-17, 20:53
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez elmo0104 » 2010-12-02, 10:49

Pisząć "zdołasz wyjąć" miałem na myśli również zaznaczenie sobie wszystkiego co potrzeba lub skorzystać z "mojej" metody, która gwarantuje prawidłowy montaż vanosa pod warunkiem że wcześniej ktoś nie skopał ustawienia rozrządu.
Regeneracja vanosów do silników M50,M52,M54,S50,(S52US również),S54,S62

Avatar użytkownika
pozi81

Posty: 449
Dołączył(a): 2010-05-18, 11:09
Lokalizacja: NnN / Bhm

Postprzez pozi81 » 2010-12-05, 20:24

Czegoś chyba nie rozumiem.Mamy pozakładane blokady i wyciągamy Vanosa i co jak go włoze to będzie tak samo?raczej nie on chyba musi mieć odpowiedni kąt wychylenia.A z tego co pamiętam to go trzeba też w odpowiednie miejsce wsadzić by miał odpowiedni kąt.
Diagnostyka INPA,kodowanie Ncs
Birmingham UK
Jeśli pomogłem kliknij pomógł

elmo0104

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-02-17, 20:53
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez elmo0104 » 2010-12-06, 09:26

Jak masz blokady to czego Ty się obawiasz?? Przy montażu z użyciem blokad pamiętaj aby tłok vanosa był wciśnięty maksymalnie w obudowę vanosa. Jak vanos dojdzie do główicy to przykręcasz go na gotowo i dopiero wtedy dokręcasz śruby na wałku wydechowym. Masz te blokady czy ich nie masz?
Ostatnio edytowano 2010-12-06, 14:03 przez elmo0104, łącznie edytowano 1 raz
Regeneracja vanosów do silników M50,M52,M54,S50,(S52US również),S54,S62

Avatar użytkownika
pozi81

Posty: 449
Dołączył(a): 2010-05-18, 11:09
Lokalizacja: NnN / Bhm

Postprzez pozi81 » 2010-12-06, 09:34

Ja robiłem na podwójnym Vanosie i miałem blokady ale po złożeniu tak jak ty piszesz nie miał on swojego maksymalnego kąta wychylenia.
Diagnostyka INPA,kodowanie Ncs
Birmingham UK
Jeśli pomogłem kliknij pomógł

elmo0104

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-02-17, 20:53
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez elmo0104 » 2010-12-06, 14:00

Teraz to ja nie wiem o jakim kącie piszesz i w którym momencie. Przy podwójnym vanosie nie wiem po co używałeś blokad skoro tam nie "rozpina się" rozrządu. Nie trzeba odkręcać żadnych śrub mocujących koło zębate do wałka. W podwójnym vanosie nic nie trzba ustawiać. Nie wiem zatem o jakim ustawianiu piszesz. Powiedz może na początku o jaki motor chodzi , jakie dokłądnie miałeś blokady i czego nie rozumiesz??

Jeśli vanos po naprawie nie pracował nadal to albo jest źle złożony rozrząd albo masz spalone elektrozawory(raczej mało prawdopodobne), albo twój diagnoskop źle pokazuje.
Regeneracja vanosów do silników M50,M52,M54,S50,(S52US również),S54,S62

Avatar użytkownika
limex77

Posty: 12
Dołączył(a): 2010-03-20, 22:03
Lokalizacja: P-wy

Postprzez limex77 » 2010-12-19, 23:22

mam zamiar zreanimować vanosa i mam pytanko czy ktoś używał innych o-ringów niż te co można kupić na alledrogo, bo cena za 10 "gumek" 240 PLN wydaje mi się troszkę wysoka. może ktoś zna specyfikację tych O-ringów , wymiary, parametry techniczne materiału z jakiego są wykonane.

za wszelkie odpowiedzi będę wdzięczny.

elmo0104

Posty: 62
Dołączył(a): 2009-02-17, 20:53
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez elmo0104 » 2010-12-20, 16:05

Za niecały miesiąć będę miał tańsze zestawy. Będą prosto od producenta. Z ciekawości zapytam ile byłbyś w stanie zapłacić za te od beisan systems?
Regeneracja vanosów do silników M50,M52,M54,S50,(S52US również),S54,S62

Następna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości