Strona główna forum
Giełda i nie tylko...
Usługi Motoryzacyjne

Nie polecane Warsztaty !!!

Polecane i nie polecane warsztaty i inne usługi motoryzacyjne.
maciek_m30

Posty: 1130
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21

Postprzez maciek_m30 » 2012-08-19, 20:37

także nie polecam BM-ka piórkowski. Poprzedni wlasciciel mojego auta serwisowal je przez 5 lat miedzy innymi w tej firemce, na wszystko mam faktury a jako że przejrzałem swój samochód już praktycznie dokladnie z kazdej strony to widzę co i jak. Mialem po nich sporo poprawek i kilka spartolonych rzeczy, na fakturze są rzeczy które wogóle na 100% nie byly w aucie robione. Do tego nie wiem kto pisze te faktury, ale analfabetyzm aż z nich bije normalnie aż przykro się to czyta bo błąd na błędzie i to jeszcze takie głupie typu 'makperson', chamulce itp po prostu syf . :mur:

Diagnostyka komputerowa, pomimo bardzo dobrego sprzętu niestety podobnie jak w 95% serwisów leży. Chłopaki nie umieją zdiagnozować nawet lewego powietrza, zamiast tego zalecają wlać jakiś presparat do czyszczenia wtrysków :ok: O czymś takim jak luzująca się pompa oleju w m60 nie słyszeli.



Nie polecam rowniez BM Cars Mysłowice - za przełożenie silnika (gołego) m60 w e38 zaśpiewali mi prawie 4.000 pln :rotfl: a kompletnego - 2.000. Zwykły pan Henio z warsztacikiem w garażu zrobil mi to za 600zł. Dokodowanie modułu DSP w tym samym aucie ich przeroslo - 'panie nie da sie, to nie bedzie dzialac' :) Jakiś czas potem dokodowałem sobie sam w 10 min.. ;)

fiveseven

Posty: 1
Dołączył(a): 2010-08-12, 06:44
Lokalizacja: Wrocław, Piła

Postprzez fiveseven » 2012-09-09, 11:51

Nie polecam:
Wrocław, ul. Szewdzka pierwszy zakład od ul. Klecińskiej,
dla pewności końcówka tel. właściciela warsztatu: xxx xxx 336

Naprawa miała polegać na wymianie uszczelki pod podstawą filtra oleju.
Pobrano opłatę 200zł.

Niestety wczoraj trzymałem w rękach stwardniałą i popękaną uszczelkę, która wyglądała na conajmniej 6 lat. Wniosek jest taki, iż żadnej wymiany nie było.

krzemienio

Posty: 436
Dołączył(a): 2010-05-31, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Moje BMW: E61 530i

Postprzez krzemienio » 2013-01-05, 13:57

Witam
Przestrzegam przed warsztatem Sport Auto na ul. Burakowskiej w Warszawie Niedaleko Arkadii.
Przejechałem się 2 razy:
Raz z ceną pan powiedział że wsadził chłodnice za 650 + 100 robocizna, a gdy zaczęła cieknąć okazało się że kosztowała 500. Ale to mały pikuś więc olałem.
Drugi raz stanęła mi pompa oleju w silniku i zaczęło coś hałasować. Odholowałem do nich bo mam najbliżej. Okazało się że rozkręciła się pompa koszt 650zł ok bo jest trochę roboty przy tym. Odbieram autko cały czas hałasujące i do 3500 obr. bez mocy nie chcące jechać. Więc w tył na lewo i mówię co jest. Zostawiłem do zrobienia. Stało jakieś ponad 2 tygodnie aż w końcu niby zrobione wymienione jakieś tam części w vanosie(500zł) ale silnik dalej delikatnie hałasował. No ale nic. Pomyślałem że szklanki trzeba będzie zrobić. Za jakiś miesiąc jak wpadło parę $ zawiozłem już do sprawdzonego mechanika na wyciszenie silnika okazało się że obydwa vanosy do roboty... Oprócz tego że nie zrobili vanosa za co wzięli pieniądze w silniku był przytarty wałek ale dla nich to chyba już za dużo żeby przy rozbieraniu tego zajrzeć.... Po 2 naprawie która była trochę droższa bo i sporo części silnik chodzi cichutko ma moc od samego dołu:) Gdybym odholował od razu auto do porządnego mechanika zaoszczędził bym sporo monety...

woz

Posty: 1229
Dołączył(a): 2011-08-26, 09:16
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez woz » 2013-05-23, 13:33

Wlasnie mialem przyjemniosc rozmawiac z Loboda od napraw skrzyn automatycznych.

http://www.loboda.pl/

Od razu napisze, nie bylem tam, nie odebralem wadliwej skrzyni wiec nie oceniam jak on cos wykonal. Bo za chiny ludowe nie bede tam jechal i nie bede mial okazji sprawdzic. Nie wiem z jakim ciulem gadalem ale powiedzialem ze prawdapodobnie do wymiany tarcza w sprzegle hydrokinetycznym, jaki koszt robocizny. On jak robi sprzeglo, to tez musi robic skrzynie. Mowie mu, ze tylko sprzeglo jest walniete bo bylem pod autem kiedy huczalo, i tylko sprezeglo jest do roboty. On, ze i to i to, inaczej nie da gwarancji. Skrzynia 1000zl netto, sprzeglo 1000zl brutto plus czesci i olej. Powiedzialem, ze nie bede naprawial skrzyni, ktora dziala bez zarzutow, on na to, ze inaczej nie da mi gwarancji i nawet jezeli zrobi sprzeglo i mi sie rozsypie na drugi dzien, to nie ponosi za to odpowiedzialnosci. Sral pies, to sie nazywa wydebic kase od klienta..

Ogolnie sposob w jaki gadal przez telefon, z gory i po hamsku, na zasadzie, ze "po chuja ja wogole zadaje mu pytania" i z tekstami typu "nie rozumiem tego, co do mnie mowi??"..

Jak dla mnie bufon i tyle.
the sweet sound of V8...

maciek_m30

Posty: 1130
Dołączył(a): 2008-06-18, 11:21

Postprzez maciek_m30 » 2013-05-29, 10:03

Woz, poleciałeś trochę.

Nie wiem z jakim ciulem gadalem ale powiedzialem ze prawdapodobnie do wymiany tarcza w sprzegle hydrokinetycznym, jaki koszt robocizny.


o jakiej tarczy w sprzęgle mówisz? z tego co się orientuję to nie ma tam żadnej tarczy.
budowa hydrokinetyka :
http://www.auto23.saamochod.eu/1.php

poza tym pytanie o koszt naprawy ASB przez tel to tak jakby pytać 'panie cos mi stuka w V8, chyba jakiś wałek jaki koszt'. Więc jak tak zaczales rozmowę, w dodatku sam stawiając dziwną amatorską diagnozę to się nie dziwię że ten 'c.iul'

gadal przez telefon, z gory i po hamsku, na zasadzie, ze "po chuja ja wogole zadaje mu pytania" i z tekstami typu "nie rozumiem tego, co do mnie mowi??"..


ASB to inna bajka niż manual, jak sprzęgło padło to reszta też mogła dostać, pierwszy z brzegu przykład - coś stuka wiec wystepuje gdzieś jakieś tarcie mechaniczne pom. elementami, w 95% ASB sprzęgło chodzi na jednym obiegu oleju wraz z resztą skrzyni - opiłki powstające na skutek tego tarcia lecą sobie do każdego zakamarka plus jeśli baniak nie pracuje w osi (stuka wiec gdzies jest jakis luz) - automatycznie dostają łożyska,uszczelniacze w skrzyni. No i olej, który może być już stary i zjarany - sama jego wymiana bez wcześniejszego wglądu w skrzynię może spowodować jej koniec. Łoboda zrobi samo sprzęglo, zaleje nowym olejem a po 1000km okaże sie ze stuka cos innego albo skrzynia się zatarła. I będziesz mial pretensje, że spartolił robotę.

Trochę pokory. Łoboda to świetny spec i wie co mówi. No offence

Avatar użytkownika
jick

Imię: Norbert
Posty: 5793
Dołączył(a): 2007-08-19, 11:36
Lokalizacja: Zwoleń

Moje BMW: ⅔ E39 546i , E38 , E65
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=33&t=8542
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=23&t=54383

Postprzez jick » 2013-06-16, 14:47

Dorzucę linka do forum 3er z wałkiem "lakiernika i mechanika" HAZET i Mikulkaa. Sa z radomia, działają w warsztacie ojca Stacja Diagnostyczna Bosch Service Molendowski.
Link do tematu naprawy dwóch roznych aut
W pierwszym poscie złozone zdjęcia "naprawy" dwóch różnych aut dwóch userów.

To ci sami którzy lakierowali auto Kamilowi z Puław (replika alpiny)
Obrazek

Avatar użytkownika
beatles

Posty: 1194
Dołączył(a): 2008-03-24, 20:06
Ostrzeżenia: 2

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez beatles » 2013-08-01, 14:40

W ostatecznym rozrachunku nie mogę polecić warsztatu Łukasz Burdziakowski Auto-Klinika na Marymonckiej 12 w Warszawie.


Po pierwszej wizycie byłem zadowolony i zachęcony podejściem właściciela.

Druga wizyta - ostatecznie wszystko zrobione, ale zero kontaktu telefonicznego i czas 2 razy dłuższy niż była mowa na początku, Ostatecznie wszystko zostało zrobione.

Trzecia wizyta - wstawiałem e34 żeby zrobić lejący uszczelniacz wału i poluzowaną przekładnię kierowniczą - mimo wielokrotnego zaznaczenia, że jeśli coś się znajdzie do roboty, proszę o telefon żeby ustalić zakres i ceny. O wymianie oleju w skrzyni biegów i łożyska sprzęgła dowiedziałem się już po wymianie. OK, jeśli trzeba było zmienić, to pewnie bym zmienił ale wolałbym się przygotować na to finansowo. Typowe...

Przy okazji trzeciej wizyty zostawiłem też do lakierowania nerki do e34. Samochód odebrałem pod koniec kwietnia, niestety nerek nie udało się odebrać bo nie zdąrzyli ich zrobić. Miałem odebrać w czasie późniejszym.

1 wersja - nerki polakierowali ale lakier się zważył i są do ponownego lakierowania.
2 wersja - nerki polakierowali ale lakier ponownie się zważył i trzeba ponownie lakierować
3 wersja - zepsuł im się pistolet do lakierowania i dadzą je gdzieś do lakierowania
4 wersja - kupili nowe nerki (nie wiem z jakiego powodu) i takie mi pokakierują - w trakcie rozmowy telefonicznej oznajmiono mi, że kupili wąskie, a ja mam szerokie.

Jeśli chodzi o te nerki, to dwukrotnie zwalniałem się z pracy żeby je odebrać, bo miały być gotowe na 110%, miałem nie dzwonić tylko w ciemno przyjeżdzać. Tylko dzięki telefonom uniknąłem kolejnych 2 zwolnień z pracy. Obiecano mi też dwukrotnie wysyłkę nerek pocztą, żebym nie musiał do nich jeździć, ale dziwnym trafem paczki nie dostałem, a skontaktować się z nimi nie za bardzo da.

Trochę szkoda, bo miałem nadzieję że trafiłem na poważnych ludzi.

Avatar użytkownika
Remus

Imię: Krzysiek
Posty: 800
Dołączył(a): 2012-11-19, 10:50
Lokalizacja: WWA

Ostrzeżenia: 1

Moje BMW: PiczoMagnes
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=36279

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez Remus » 2013-09-18, 10:49

Nie polecam AutoClassic Service z Raszyna.

Kupiłem e34. Auto pojechało do Rawy Mazowieckiej na wymiane olejów i smarowideł. I ja i mechanik stwierdzilismy zgodnie, że auto jest za nerwowe na koleinach i coś jest nie tak. Żeby skrócić- wina leżała w oponach (stare i kwadratowe).

Ale zanim to odkryłem wymontowano przekładnie, pojechała na testy do firmy Dynamica z Łodzi. Okazało się, że jest ok, założyć i jeżdzić.

Więc założono, pojechałem po auto. Juz po 100metrach wiedziałem, że kierownica w neutralnym położeniu chodzi sztywno, ciężko i się nie odkręca. A zaznaczę, że przed wymontowaniem było ok, prócz walki na koleinach.

Auto trafiło do Raszyna. Osobiscie powiedziałem, że prawdopodobnie to wina zbyt mocno dokręconej śruby kasującej luzy.
Diagnoza z Raszyna- zatarta. Ciężko jest zatrzeć przekładnie z Rawy do Warszawy, ale jestem petentem i się nie znam.
Pan Adam kupił dla mnie "w super stanie" przekładnie za 500zł brutto. Do tego robocizna, zbieżność, płyn do wspomagania- 1100zł brutto.

Auto odebrałem, ale kierownica chodziła bardzo cieżko, jakby nie było wspomagania. Odkręcała się i nie stała już sztywno.

Auto oddałem za 2 dni. Podobno założono do sprawdzenia inną przekładnie i inną pompę wspomagania i cały czas kierownica chodzi tak samo ciężko. Na koniec jeden z pracowników powiedział, że tez ma e34 i też u niego tak chodzi i może to przez za szerokie opony (235/45/17).

Trudno mówię, odebrałem furę, po nocy okazało się, ze do tego zaczęło lecieć z przekładni.

Oddałem furę do Kliniki Opoczno do Radka, a w bagażniku miałem swoją starą, podobno zatartą przekładnię.

I dostałem takie oto zdjęcie:

Obrazek

W Raszynie założono mi przekładnię bez servotronika, który posiadam. Nawet nie było do czego wpiąć wtyczki od servotrnika. Koszt takiego sprzętu to może 80-150zł.
Wysłałem do Pana Adama zdjęcie i nastąpiło zdziwienie i usłyszałem, że się pomylił i zostawił w moim samochodzie nie tą przekładnię, a ta, którą dla mnie kupił za 500zł leży u niego.

Dziwnym trafem za chwile rozleciała mi się pompa wspomagania.

U Radka odkręcono śrubę od luzów, ustawiono jak należy, założono przekładnię niby "zatartą", nową pompę wspomagania i do dziś dnia jeżdzę bez problemów. Przekładnia nie było zatarta, tylko "skręcona".

Pan Adam oddał mi pieniądze za całość usługi.
Jeśli robisz moda to tylko "Moda na Sukces".
Dobry naciąg to taki, kiedy rozmiar i marka opony zostaje w zimę odbity na śniegi.

qba

Imię: Kuba
Posty: 380
Dołączył(a): 2007-12-30, 10:22
Lokalizacja: Warszawa

Moje BMW: E32 750iL

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez qba » 2013-11-06, 12:23

Nie polecam AutoClassic Service z Raszyna.


Podpisuję się pod tym. Po zakupie E32 postanowiłem znaleźć warsztat, który:

1. będzie blisko
2. będę mógł w nim bez stresu zostawić auto i odebrać zrobione jak należy

Po przeczytaniu licznych peanów na forach zdecydowałem się spróbować ACS w Raszynie. Na początek auto wstawiłem "na próbę" - na zrobienie drobiazgów oraz zdiagnozowanie kilku rzeczy:

- wymiana teleskopów tylnej klapy - zrobiono OK.
- naprawa gasnącego tylnego światła postojowego - zrobiono OK
- wymiana środkowej części grilla z nerkami - zrobiono OK
- wymiana drążków kierowniczych i tulei wahacza przód (części moje) + ustawienie zbieżności - zrobiono OK.
- regulacja NIVO - po zakupie auto stało wysoko jak koza i zawieszenie wymagało regulacji - w ACS zostało powiedziane, że zawieszenie nie da się dobrze ustawić bo wywala komunikat na kompie że auto jest przeciążone. W Klinice BMW jakoś się dało bez żadnego problemu.
- diagnoza i ewentualna naprawa niedziałających sprysków szyby i reflektorów - powiedziano mi, że jest spalona pompka od spryskiwacza reflektorów co okazało się bzdurą podczas późniejszej wizyty w Klinice BMW - stara pompka była sprawna a winna była zapchana instalacja. Niepotrzebnie wydałem prawie 300 PLN na nową pompkę.
- diagnoza nierówno pracującego zimnego silnika - nie potrafiono stwierdzić co jest nie tak - do prawidłowej diagnozy nieszczelnych uszczelek dolotu nie trzeba było niczego odkręcać - zajęło to później 10 sekund.

Jeżeli warsztat nie jest w stanie ZDIAGNOZOWAĆ tak prostych rzeczy to ja już podziękuję. W efekcie moje auto jest serwisowane w Klinice BMW i mimo, że już kilka poważnych tematów było tam załatwiane, nie mam najmniejszego powodu do narzekania na jakość usługi.

Poza tym wszystkim pan Adam jest sympatycznym człowiekiem, któremu należy się szacunek za osiągnięcia w ściganiu się swoim klasykiem. Natomiast jeżeli chodzi o jakość usług w jego serwisie to ja tam na pewno już nie wrócę.

Dodam też, że nie czuję się oszukany, cena usługi była adekwatna do tego co zrobiono.

Avatar użytkownika
wicik

Imię: Mieczysław
Posty: 2094
Dołączył(a): 2009-08-27, 15:50
Lokalizacja: Legnica/Siechnice

Moje BMW: Było E39 520i M
Jest E61 535dA

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez wicik » 2013-11-29, 19:16

Witam

No więc opiszę swoją przygodę z firmą PVL POLSKA z Zabrza

Lampy zostały wysłane do firmy we wtorek..... zeszłego tygodnia, po pierwszych rozmowach (jeszcze przed wysłaniem) uzgodniliśmy pełną regenerację, czyli:
polerowanie i czyszczenie szkiełka, klosza, natrysk nowego odbłyśnika, wymianę regulatorów, no i nawet kupno nowych żarników xenon Phillips - taki full wypas kosa.
Całość wg. zapewnień miała porwać 24h po odbiorze paczki(paczkę dostali we środę) we czwartek dzwonię i pytam czy lampy zostały wysłane no i nie, bo klej schnie i trzeba czekać, dzwonię w Piątek i pytam, czy wysłali, nie, bo jeszcze nie wyschło, tego samego popołudnia dzwonią do mnie i mówią, że obudowa jest tak popękana, że nie da się jej posklejać i że muszę we własnym zakresie (bo oni nie mają możliwości) taką obudowę lampy załatwić i teraz kwestią wyjaśnień:
rok wcześniej miałem małego dzwona i uszkodzone były uszy lampy, lampy zostały naprawione (uszy) u plastikarza, dodam, że innych uszkodzeń na lampie nie było!
Goście stwierdzili, że lampy nie da się posklejać, bo przy jej rozbieraniu (we środę) popękała do reszty, bo była uszkodzona no i trzeba koniecznie załatwić obudowę, cały weekend szukałem po necie obudowy, w poniedziałek zadzwoniłem, że nie ma takiej obudowy nigdzie i mają poskładać tą starą, no i zleciał wtorek, w środę dzwonię i mówię, że koniecznie mają wysłać i mnie nie interesuje, właściciel powiedział, że oni cały czas próbują to sklejać i żebym pogadał z technikiem, który się tym zajmuje, no więc dzwonię i pytam jak im idzie to sklejanie, więc technik mówi:
ale jakie sklejanie, ja mówiłem szefowi, że obudowa ma ubytki(!!!) i tego zwyczajnie się nie poskleja w piątek(!!!) i powiedział mi technik, że bez obudowy tego posklejać się nie da a wszystko inne jest zrobione i czeka tylko na obudowę, fuck!
w tym momencie wiedziałem, że totalnie zostałem okłamany, cudem w środę udało mi się dostać lampę za 300 zeta i wysłać ją do Zabrza
Dotarła we czwartek, no i Pan Szef stwierdził, że w piątek wyślą i będzie po weekndzie, więc już na maxa się wkurzyłem i zebrałem się dziś ze szwagrem (piątek) i pojechał po odbiór...przytargaliśmy to do domu, lampa działa i świeci jak nowa, niestety zdarli powłokę uv i raz do roku trzeba będzie ją polerować (jestem w stanie się z tym pogodzić)
Najbardziej jestem niezadowolony z jawnej ściemy, niestety nie zrobiłem zdjęcia lampy przed wysłaniem (shit!) bo byłbym w stanie udowodnić, że lampa byla w całości, uszy były poklejone a to co zobaczyłem dziś to jakaś tragedia, wyglądała jakby petarda w niej eksplodowała, tragedia jakaś!
Za usługę skasowano mnie tyle ile było mówione 1120 złoty i 50 dyszek dostałem za resztki tej lampy czyli do zapłaty 1070PLN+330 nowa lampa no i fakt, że sam się musiałem tam wybrać, bo im po prostu już nie wierzyłem, kolejna stówka na paliwo ...

Moim zdaniem firma nie wywiązała się z usługi, obudowa może i pękła przy rozbiórce, nie interesuje mnie to, jak ja wysyłałem to była cała i taką samą chciałem odzyskać, przestrzegam zatem przed firmą PVL Polska z Zabrza, sama usługa (regenaracja) oceniam na bardzo dobry plus, jednak za obsługę klienta i jawne ściemnianie "niedostateczny -"
jeżeli chcecie korzystać z usług firmy radzę zrobić zdjęcia i uzbroić się w cierpliwość
tyle
całość nie trwała 24h a ponad tydzień! i tylko nie dłużej bo osobiście pojechałem po odbiór, inaczej trwało by to prawie 2 tygodnie, nieporozumienie
560Nm potrafi zmienić każde rozdanie :)
Byłoby 580 ale Maciek sie uparł ;)

Avatar użytkownika
Marcin

Posty: 13593
Dołączył(a): 2007-08-17, 23:52
Lokalizacja: Wołomin

Moje BMW: E60 545i ACS
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=36&t=3070

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez Marcin » 2013-11-29, 20:48

wicik napisał(a):niestety zdarli powłokę uv i raz do roku trzeba będzie ją polerować


Jeśli auto jest użytkowane na codzień to plerować będziesz musiał napewno szybciej.

Avatar użytkownika
dray

Posty: 4590
Dołączył(a): 2007-11-24, 17:53
Lokalizacja: Polska

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez dray » 2013-11-29, 23:36

Mogę podać Ci adres w Warszawie gdzie polerują i pokrywają lakierem z UV do lamp. Widziałem reflektor po ich robocie i wygląda jak nowy.

Avatar użytkownika
wicik

Imię: Mieczysław
Posty: 2094
Dołączył(a): 2009-08-27, 15:50
Lokalizacja: Legnica/Siechnice

Moje BMW: Było E39 520i M
Jest E61 535dA

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez wicik » 2013-11-30, 08:53

całość kosztów zamknęła się w okolicy 1500, generalnie z efektu końcowego jestem zadowolony...
na chwilę obecną nie będę się w dalsze koszty pakował, PVL też jest firmą polecaną (znaczy generalnie opinie są ok na necie) ja jestem wściekły bo ewidentnie połamali mi lampę i mnie oszukano
może na wiosnę pomyślę coś z tym pokrywaniem UV, budżet na lampy i tak przekroczyłem
Myślę jednak, że poszukam formy na miejscu, bo wysyłanie lamp, czekanie to schodzi generalnie zbyt długo
560Nm potrafi zmienić każde rozdanie :)
Byłoby 580 ale Maciek sie uparł ;)

krzyychu528

Posty: 16
Dołączył(a): 2012-10-18, 20:52
Lokalizacja: Drawno

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez krzyychu528 » 2014-03-05, 22:09

Nie polecam osoby, która handluje nawigacjami i mapami samochodowymi z Karkowa. Wszystko niby pięknie do czasu, a gdy chce się zwrócić są problemy i że niby to wyszło ze złego użytkowania. Proszę trzymać się jak najdalej. http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=3106777

Avatar użytkownika
Mystic888

Posty: 9743
Dołączył(a): 2010-09-10, 13:11
Lokalizacja: Żory Alko Team

Moje BMW: E38 skurwiel + E39 Świntuch
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=32&t=10339

Re: Nie polecane Warsztaty !!!

Postprzez Mystic888 » 2014-03-05, 22:51

krzyychu528 napisał(a):Nie polecam osoby, która handluje nawigacjami i mapami samochodowymi z Karkowa. Wszystko niby pięknie do czasu, a gdy chce się zwrócić są problemy i że niby to wyszło ze złego użytkowania. Proszę trzymać się jak najdalej. http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=3106777


Z tego co pamietam Darex w USS Enterprise tam spolszczal navi i wszystko dziala jak powinno. jaki miales dokladnie problem z nimi?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony głównej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość